Thursday, November 4, 2010

Futsal....

Futsal adalah salah satu game favourite. Almost how many month aku xder main bola futsal nie.. tetiba hari nie aku join. kali nie main lawan budak2 tssb. campur2 ngan budak2 yg selalu aku join. game nie main kat pan global futsal. terletak kat jln tandang, pj, kalu datang dari federal highway tu, susur ke kiri yg ada jln 222 tu, instead ke kanan tuk masuk jln 222, nie masuk ke kiri plak.. ada aroundabout masuk kul 3 punya.. or baca ler sign board hala ke jln tandang..

then jln lurus sampai nampak bangunan pan global kolej, masuk kanan, x berapa ela tu..da sampai.. bersebelahan ngan bangunan kilang johnson n johnson.. senang jer nak cari kalu familiar area pj nie.. else.... boleh sesat arr seseket.. hahahahaha..

team aku ada lam 7 org, team tssb ada lam 4 org jer.. nasib ada 2 org member player ip join depa.. so kita main 6 lawan 6. cam biase aku jadik goalkeeper.. lambat panas..dah terlepas 2 goal.. hahahaha.. then pastu baru ok sket nak defence bola dari masuk pintu goal nie..

aku main dalam 45 min.. 30 min pertama jadik goalie..then 15 min terakhir tu aku jadik defends plak..penat gak duk belah bawah nie.. org asik attack kita nak kena tahan.. hahahaha.. keseluruhan game nie menarik.. macam2 aksi ader leh tgk. kalu ada chance lagik.. bolehlah main.. kalu main pompuan2 jer..mmg best.. tapi kalu ader laki2..aku mmg serender ler.. sakit wooo kalu kena...

abis game, singgah kat mcd bangsar.. dinner.. aku makan seketul ayam.. xlarat nak makan byk2..kepenatan teramat.. then pi kedai bata kat sebelah mcd nie beli kasut tuk pi kursus jumaat nie. tiap kali nak pi kursus, baru nak cari kasut n baju yg sesuai.. hehehehe...

balik umah.. start mesin basuh..dan aku pun start tido..... penat weyyy...

No comments:

Post a Comment