Sunday, November 28, 2010

Futsal lagi..

Xder yg lebih menarik daripada berkumpul ngan kawan2 n buat aktiviti bersama2. so malam nie pas abis keje aku da set tuk main futsal kat umah. ari nie gak osmet aku nyer family dtg beramai2. so aku sorang jer turun main malam nie. osmet aku balik bm ambik barang2 yg nak pakai for them....

tepat jam 8malam aku dah turun ke bawah nak ambik kunci court futsal. then something suprised menanti.. adus... time nak ambik kunci nie..tetiba mamat guard ckp.. lampu xder.. lar? camner nak main lam gelap nie.. kawan2 aku da on da way....

aku cuma bagitau kat manager pasal lampu court futsal x menyala. sementara menanti member2 dtg..lagi satu masalah dtg.. diowang seme sesat2.. adus.. mana plak diowang nie.. xsampai2 lagik...

aku pun nak tak nak..ambik gak arr kunci n pi tunggu kat court futsal plak. sampai jam 9pm.. baru diowang tibe.. time nie tetiba lampu menyala plak.. so diowang leh lar main.. aku nak gi ambik member sorang yg da sesat teruk2 kat petronas sg besi... hahahhahaa...

elok jer aku balik semula ke umah..diowang ckp lampu da padam semula. adus.. gelap lagik skali.. since seme da sampai.. aku x ckp byk ... so main jer arr dlm gelap2 tuh.. hahahahaa...

praktis sampai kul 11pm.. nasib x kena halau dengan guard..coz' da lebih dari kul 10pm.. ingat nak sambung main badminton.. tapi xleh coz' game seme tutup kul 10pm. baik court futsal, badminton, gym, kolam renang. then lepak2 pi minum kat kedai mamak sampai kul 1 pagi. huhuhuhu.. esok ada menanti lagik aktiviti2... hahahahhaha

No comments:

Post a Comment