Wednesday, November 10, 2010

TNT Kick Boxing

Mesti buat survey aktiviti2 yg bakal dibuat tuk tahun 2011. ada few lam listing yg aku kena pi tgk tempat n check betul2.. samada nak join or not.. so hari nie aku decide tuk visit TNT Kick Boxing terletak kat Desa Seri Hartamas.

Dari opis nie ke opis osmet ke Hartamas time petang2 nie mmg agak ok. Jln seme clear.. cuma nak dpt parking kat area nie agak susah sket.. tapi lepas kul 6pm insyaAllah rasanya dpt parking. Senang gak nak cari coz' aku agak biase ngan area2 sini. TNT nie terletak deretan kedai2 berdepan ngan Ali Cafe, so landmark pun senang nak carik kan...

Time aku pi tempat nie x berapa ramai lagi student. Ada gelangang boxing, punch bag yg berderet2, n sparring bag berlambak2 kat tepi nie. Instructor ada 2 org jer time nie. then diowang plak sibuk nak mengajar student2.. so aku gi kuar makan dulu kat ali cafe sementara nak tunggu ramai lagi instructor nak dtg for more explaination.

Kat Ali Cafe , aku makan sandwich ayam... sedapnya... ayam tu aku rasa diketuk2 sampai jadi nipis.. then goreng garing2.. letak mayo, bbq sauce, wholemeal bread.. dptlah 3 slice.. aku makan 2 ketul , lagik seketul osmet aku makan. dia orger mushroom goreng tepung.. air cendol kacang merah.. slurrrppp.. there's go all my diet.. hahahahaha...

ok.. return back to TNT nie.. time nie student da ramai..penuh tempat nie.. tiap2 org dpt sepasang glove, sebelum tu kena pakai sarung ikat tangan.. tuk mengelakkan kecederaan.. then sorang satu punch bag.. seme kena ikut arahan instructor.. nampak cam best jer...

biler tgk tang yg sparring fight class.. agak mengerikan.. y? coz' bunyi tendangan2 padu kat punch bag yg dipegang oleh partner.. huhuhuhu.. kalu x bebetul kuat nie.. mau kebelakang or terbalik . hahahahaha.. tapi aku ske tgk gak arr..

jadik apa nak buat? so aku register for introduction class. yg nie free jer.. rabu depan leh pi. da sign up name, aku ambik flexi pass. ada 12 kelas kita boleh attend dlm masa 6 bulan. rega adalah rm240. senang kan.. bebila masa nak gi pun boleh. aku plan nak attend setiap hari rabu nanti.. so bersedialah... hahahahaha... ada gak kelas monthly basis, 4 kali sebulan rm100, rm200 for unlimited, then few more lagi. ikut selesaan memasing..

satu kelas yg menarik aku nak join adalah self defence women class. tapi nak join kelas nie kurang2 kena adalah 10 org. so register jer arrr.. biler cukup org mesti dia akan panggil.... penting nie..time2 skang tuk melindungi diri kita dari ancaman2 yg x terduga.....

No comments:

Post a Comment