Sunday, November 28, 2010

Gym n steak house

Xder yg menarik aku buat hari ahad nie. seme ahli keluarga osmet aku da mula pulang ke rumah masing2.. aku plak bangun lewat.. so x sempat jumap diowang2 nie. adus... maybe diowang nak pi MAHA. So kuar pagi2 hari lagi based on nasihat aku da kasik semalam...

So aku berlepak2 malas...sambil kemas umah, tgk tv, makan n lelapkan2 diri.. hahahaha. da agak petang nak masuk ke malam baru aku bangun lagi kemas plak baju2..then bersiap2 pi gym..

aku naik beskal 20min.... with resistant 7 so adalah bakar kalori.. kan asik makan jer.. makin naik plak badan nanti. nie nak kena praktis lam 3 kali seminggu.. atas nasihat doc.. else aku bley jln awal nanti.. hahahahaa...

abis sesi bersenam pi makan plak kat steam house, kg baru. org ramai giler kat area kg baru nie.. kat kedai steak house nie pun sama..padat ngan org makan. maybe coz ramai org baru dpt gaji..or student utm nak pulang ke kampung masing2.. so ramai giler student aku nampak makan kat sini.

menu steak house mestilah majoriti western food, termasuk ada nasi morroco.. lamb, seafood, chicken, fish, daging etc.. harga lam lingkungan rm6-rm15 sepinggan. air plak rm2 for big glass manggo juice.. mmg puas hati.. aku ambik chicken grill with black pepper sauce, mash potato, roti, baked bean n coselaw.. seme nie kecik2 jer portion... then air mangga...

osmet aku plak makan chicken gordon blu with air nenas. pergh..sedap tu air nenas.. side dishes lain sket.. ada fries, coselaw jer. plan pasnih nak order chicken sizzling plak kalu dtg next time..

aku rekomen tempat nie.. coz' satu murah..2 org makan x abis pun rm20.. mengenyangkan.. plus mampu kalu bawa seisi keluarga.. food pun boleh tahan.. not bad..sedap.. air gelas besar baru rm2... hehehe... so selamat menjamu selera..

aku da kasik tau tadi..kat kg baru kan.. landmark.. masjid kg baru.. masuk ikut dlm menghala ke masjid tu.. jln terus.. sampai jumpa Steak House..... selamat mencari.. hahahaha....

No comments:

Post a Comment