Tuesday, November 16, 2010

Malam Raya Haji...

Esok adalah hari raya haji. Xder yg special aku prepare for raya nie. Cuma esok aku da susun jadual apa nak buat. Pas berbual panjang ngan mak, aku rase relieve sket.. tatau apa x kena ngan aku hari nie.. hmmm...

Mungkin bab hari nie aku pose sunat. So keasabaran aku dihujung2 tanduk. Keje xder masalah sgt.. cuma system aku cam nyawa2 ikan lately.. then user plak complaint teruk2 pasal system dibawah jagaan aku nie.. staff aku hantar satu email yg agak nasty.. tapi betul bagi aku...

kalu kita x mengamuk teruk2.. diowang nie buat keje bena x bena jer.. biler org da mengamuk.. baru ler nak kasik tau prosedur itu ini.. sebelum nie senyap2 jer.. manalah kita nak tau.. lam IT dah advance nie..adalagi yg pakai manual.. isi borang.. kasik boss sign.. then masukkan lam kotak kat menara headquaters. sungguhlah x green environment langsung.. siap nak resit bagai. adus.. itu zaman aku 10 tahun lalu adalah...

huhuhuhu... aku nak balik berbuka kat umah nie.. nak kena masak2 bagai.. mood da ilang.. selamat berbuka bagi yg berpuasa.. selamat mengerjakan ibadah haji bagi yg berada di Tanah Suci Mekah.. Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha or Hari Raya Haji or Hari Raya Qurban... bagi sesiapa yg melakukan ibadah korban pada tahun nie. semoga segala amalan kita diterima oleh Allah S.W.T amin.....

No comments:

Post a Comment