Tuesday, November 9, 2010

Ireland's Potato






Dah lamer giler rasanya aku takder tulis apa2 maklumat pasal food. kali nie aku jumpa satu kedai baru kat area garden, bersebelahan ngan kedai sushi kat area lower ground floor nie. nama kedai nie agak menarik Ireland's Potato. AKu memula x perasan gak ada kedai baru, tapi biler nampak org byk beratur, so aku menjengah ler jugak.

Kedudukan yg strategik kedai nie antara garden n mv membuatkan org mudah nak dtg sini. kedai nie kecik jer.. bangku pun x sampai 20 buah.. byk org beli kat sini walk in n passby jer. aku tgk ada ler baper kerat yg duduk kat kerusi n meja yg comel2 nie. so apa tunggu lagik.. meh kita tgk menu apa yg diowang kedai nie ada..

Dah nama kedai pun potato, so basiccally seme food yg jual kat sini adalah berasaskan potato. variety potato yg dijual sgt byk tapi yg mnejadi pilihan org ramai adalah potato with chili meat, yg nie lebih kurang cam kat carl's jr tuh.. sedap lar kata cashier tuh tapi aku xdpt nak merasa coz' da sold out. hmmm...

tarikan yg kedua adalah potato with cheese. mmg marvelous.. hendaknya plak potato nie digoreng bila customer request, so panas2 lagik.. letak plak cheese n sikit serbuk cili.. kalah makan pizza plak.. hahahahaha.. betul.. xcaya pi beli sendiri...

ketiga yg menarik kat sini adalah chicken wing with bbq sauce. maybe diowang guna hertz bbq sauce, so mmg sedaplah kepak ayam nie. abis aku makan walaupun sebenarnya rase agak kenyang dah...

paling best aku rase adalah crispy sotong. aku mmg takut makan kepala or janggut sotong nie.. tapi disebabkan very crunchy, aku leh telan seme sotong2 nie sampai habis. hehehehe.. rugi wooo kalu korang x rase seme2 food kat sini.. highly recommended... maybe rega mahal sket.. tapi berbaloi2 cam kata iklan TM tuh... hahahahaha...

No comments:

Post a Comment