Friday, November 5, 2010

Kursus RSD

Sebelum aku tulis berjela2... aku nak ucapkan Selamat Hari Deepavali pada semua penganut berugama Hindu.. semoga perayaan nie dapat menjalinkan semangat muhibah dikalangan rakyat malaysia yg berbilang kaum tanpa mengira bangsa dan ugama..

Aku ada kursus selama 3 hari bermula hari nie sampai hari ahad. bertempat di Taiping Golf Resort. So mestilah perkara pertama pagi2 nie bangun kena siap2kan seme pakaian tuk gi kursus nie. plus aku ada 2 dinner nak attend nanti. satu bag tarik..plus kena bawa baju loreng , kasut but, kasut jln. aduh.. byk ler plak nak pikul...

nasib aku dpt kete tuk pi kursus nie. trimas pada ofismate aku yg baik ati pinjam kete kat aku nie. so perjalanan aku bermula seawal jam 9 pagi. ingat nak breakfast tapi cam x sempat.. so trus brunch kat r&r tapah. sempat lagik makan ice cream kat baskin robin.. beli buah2 potong.. so lam perjalanan nanti x lah mengantuk sgt..

lam tengah2 jalan menuju ke hentian sg perak adalah plak accident kete.. xder seberapa pun accidentnya..tapi dah org Malaysia nie mmg ske tgk accident kan.. so merangkak2 ler.. nasib x baper panjang.. else.. sure bertambah2 lambat lah kitowang sampai.... heheheh

sesampai kat TGR nie mmg marvelous.. ada padang golf, resort, swimming pool.. cuma kedudukan satu building ke satu building nie agak jauh.. nak makan ke meeting. kena naik transport ke atas plak.. ish.. melecehkan sungguh.. petang2 sket kuar beli food tuk osmet aku makan malam nie. aku ada dinner malam nie. so xder lah nak tapau bagai.

dah dapat baju F1 nie nak kena turun bawah gi bilik gosok baju plak. adus.. dah ler panas..xder kipas.. bilik mengosok nie terletak kat hujung building.. sunyi jer.. takut pun ader.. cepat2 aku gosok baju n naik ke bilik... aku nak siap2 tuk pi dinner.. nanti ader masa aku sambung lagik blog citer nie.. bye....

No comments:

Post a Comment