Friday, November 26, 2010

Futsal lagi...

Aku akan join tournament for futsal lagi utk tahun nie. patutnya aku boleh join yg lain2 tapi ada commitment lain.. so ini jer peluang aku tuk main futsal lam tournament.

so malam nie praktis kat de samba futsal, jln 222, pj. dari kul 8-9 pm. since petang nie aku nak tgk hoki malaysia lawan pakistan, so sempat balik ke umah dulu pas abis keje. 10min jer aku tgk last game..malaysia kalah.. tahniah.. menggunakan segala kudrat yg ada tuk mengharumkan nama negara....

hari hujan plak time game nie. aku da warm up lebih kurang, lari 2 padang, then sepak lebih kurang.. before main game. dlm duk berlari ke sana kesini.. aku buat satu larian yg panjang..dari hujung ke hujung... membuatkan jantung aku berdegup2 kencang.. peluh mencurah2 keluar..xleh jadik nie..

aku terus minta time out.. aku da rase jantung aku da nak meletup.. adus.. mati plak aku kang kat padang nie.. so kasik cool down dulu.. tarik nafas dlm2.. rase darah tersimbah naik kemuka.. aku nak pengsan.. ooooo tidak.......

nasib aku pulih sepenuhnya...then masuk padang semula.. tapi aku xde nak lari2 teruk lagik.. main lam 9 org.. then team kami ada 4.. another team ada 5 org.. bayangkanlah... adus.. mana aku x separuh mati nak jaga... hahahahahaha.. maybe lack of exercise.. so hari nie aku plan nak exercise.. xmo rase nak pengsan lagik..

esok maybe akan ada lagik training.. main kat umah aku jer. so senanglah aku nak warm up dulu nanti. hahahaha.. selamat menjalani latihan kawan2.. go go go.. Good Luck...

No comments:

Post a Comment