Friday, November 12, 2010

Farewell Fongtze




Terasa hiba dihati.. sorang2 team MCMB nie resign... ada yg transfer, get promotion, then paling akhir mestilah resign.. so yg tinggal adalah budak2 yg baru ganti seme2 yg telah pi nie.. then aku yg masih setia bersama system nie...

kali nie kitowang buat farewell party for fz. what so special about this lady? asalnya dia dulu adalah vendor kitowang. so aku ske buli2 dia.. biler pi training kat tempat dia.. dialah segalan2nya.. daripada tenaga pengajar sampailah kepada jadik tea lady, pencuci toilet etc.. baguskan.. buat je seme keje tanpa bantahan..time nie company dia kecik.. buat projek tuk company aku nie...

later dia join company aku. daripada buli membuli..lama2 kitowang jadik rapat. very close, can share everything except husband.. hahahahahahaa.. xder arr.. aku gurau2 jer.. she very nice to me.. selalu bercerita n tadah telinga dengar citer2 merapu aku..

now dia nak resign from da company. memula dia minta cuti setahun or dua tahun..alasan.. nak jaga baby kecil.. dia ada 2 anak.. satu laki..rasanya da umur 3 tahun..then gals.. umur setahun kut rasanya.. she need to see her kids grow up. sanggup berhenti keje tuh... mulianya kehidupan seorang bergelar ibu sanggup berkorban apa saje tuk family...

so location farewell kat nando's mv. ramai gak yg turn up. dari group developer, operation, pricing team. lam 25 org gitu. memula cam biase arrr ada masalah nak organise farewell nie.. tapi atas kerjasama yg baik plus organiser yg jujur menjalankan tugas, rasanya majlis nie selamat berlangsung dengan meriahnya. tahniah pada organiser.. nanti leh kasik tugasan lagik. hehehehehehe...

tugasan aku plak seterusnya adalah membeli hadiah n card. so aku bawaklah fz pi beli beg sling mana yg dia berkenan tuh.. senang kan.. keje aku.. :-)

sejujurnya... aku rasa kehilangan sangat... seorang yg bukan setakat kawan sekerja.. tapi sahabat baik yg jujur dan ikhlas dlm persahabatan. walaupun dia bukan satu bangsa ngan aku, umur dia muda beberapa tahun dari aku.... sob sob sob plak.. takleh teruskan tulisan nie..

------------------------------------------------------------------------------------

Buat seorang teman bernama Fz, selamat maju jaya dalam apa jua bidang yg anda ceburi atau bakal ceburi kelak.. selamat menjadi ibu yg baik pada anak2 yg comel. andalah pencorak masa depan mereka2 nie.. selamat ke atas semenya.. kalu ada masa..kita akan berjumpa lagik.. umur panjang.. murah rezeki.. dan dirahmati Tuhan selalu. All the best for you....i love u so much.. gonna miss u alot..

No comments:

Post a Comment