Tuesday, November 16, 2010

Mee hoon soup

Hari nie berjalan lancar. Maybe ramai org mula bercuti coz' lusa adalah Hari Raya Haji. AKu pun agak relaks sket hari nie. time lunch aku pi hospital ambik ubat tuk mak. Kat spital pun x ramai org cam biase. maybe semenya da mula balik kg. X sampai 10 min turn aku ambik ubat dah sampai..

Dpt ubat for 2 month. Jadik bulan depan xyah pi ambik lagik. huhuhu.. aku terus bergerak ke seberang jln dari spital nie gi makan. gerai yg terletak kat tepi jln nie mmg famous ngan nasi lemak. siap masuk lam paper lagik tuh.. time aku dtg nasi lemak da abis. yg ada cuma meehoon soup, mee soup, bergedil n nasi ayam set.

walaupun gerai nie kecik.. tapi customer ramai. berbagai bangsa dtg makan kat gerai ine. aku rase time2 camnie mestilah org sker makan nasi ayam. nasi kaler kuning, bersama2 ayam yg digoreng panas2.. ada soup, kuah kicap, sambal, nampak sgt menyelerakan..

Since aku mmg x makan nasi ayam sgt.. aku pilih ler mee hoon soup. sedap gak. mee hoon secukup rasa dicelur, letak soup ayam, then ada plak letak ayam racik2 lagik.. nak tambah lagik sedap.. aku ambik skali bergedil kentang.. pelengkap lar katakan.. saper2 yg ske pedas..leh tambah cili api sambal... aku takder arrr.. hahahahaha...

gerai nie berdepan ngan hospital... so lokasi mudah nak cari.. service pun cepat.. abis makan.. seberang jalan ke hospital jer.. hehehehe..

patutnya malam nie aku gi mengaji.. tapi cam x baper confident..coz' dah lamer x mengaji.. so kena ulang kaji dulu sebelum nak gi mengaji semula.. malam makan spageti olio udang n ayam bakar. very healthy .. esok boleh pose.. hahahahaha..

ada masa lagik.. aku tgk siaran pool snooker.. then main game ps3 with osmet.. kalah jer manjang.. maybe aku x familiar lagik.. tunggulah... aku praktis lagik.. baru leh menang.. main game thai boxing. siap ada kuar darah lagik tuh.. dasyat tul game nie.. hahahahaha..

citer yg ader kat tv x baper menarik.. aku pun da layu.. then terus lena kat kerusi.. nasib osmet kejut suh tido lam bilik.. good nite...

No comments:

Post a Comment