Sunday, November 28, 2010

Kenduri, futsal, icity...

Kalu tgk tajuk pun da tau apa aktiviti aku hari sabtu nie. seawal pagi aku da bangun gi umah mak. dah janji nak temankan mak gi kenduri kahwin kat putrajaya. memula mak ada gak ajak gi MAHA, pameran pertanian kat UPM tu, tapi aku rase cam x larat nak jln lam panas..

So elok kul 12 tengari, dah sampai tempat kenduri kat presint 9. kenduri lam dewan, so tempat parking byk, kerusi meja boleh duduk sampai 300 org aku rase. lauk daging kurma, ayam masak merah, dalca, air oren, kuih wajik, baulu, gula2 lolipop.. hahahaahahaha.. sedap2 makan.. coz' tuan rumah masak sendiri, pakar memasak plak tuh.. mmg marvelous..

abis sesi kenduri nie, dpt door gift kuih cakar ayam n cup cake. bolehlah buh lam kotak comel2 jer. then terus heading ke alamanda, berjalan2 plak. kat sini, aku bawa mak jalan2... ada 2 kedai yg mak singgah, satu kedai kain bawanis, satu lagik kedai lovely home jual brg2 kain dari china. happy jer mak beli kat sini.

then aku banjer lagi mak beli kasut plak. lagilah mak happy. besday mak lagi 3 minggu.. means da dpt 2 hadiah.. sampai hari..aku rase sure byk mak dpt hadiah nanti.. hahahaha...x sabar nak tunggu besday mak...

sebelum hantar mak balik, aku tapaukan mak kenny rogers. mak mmg ske makan kenny rogers.. maybe sebab ayam panggang.. bersama2 side dishes.. cantik plak packing diowang nie buat. ada compartment each of everthing. nampak sgt tersusun cantik...

petang plak aku plan training futsal. elok jam 5 pm, hujan turun mencurah2.. adus..camner nak praktis nie.. so aku lepak gym. tunggu member2 yg dtg sorang2.. aku da kayuh lebih 10km.. then lagi 10km... sejam lebih aku buat fitness lam gym bersama2diowang nie. byk gak arrr peluh keluar..semalam main lam gelap..peluh x kuar langsung.. hahaahaa...

malam plak gi i-city. aku mmg da penat giler time nie.. tapi aku dan janji..lagipun hari malam.. xler panas.. n memenatkan patutnya.. sesuatu mengecewakan berlaku.. xyah citer arr.... kul 11 lebih sampai ke rumah. tgk tv..sambil layan mata sampai terlelap.. x abis tgk citer aku da masuk tido....

No comments:

Post a Comment