Thursday, November 25, 2010

Satay Station

Aku patut cuti tapi cancel coz' kena attend meeting kat annexe1 with Dr yg bakal bergelar CO' x lama lagik. meeting yg agak menarik coz' kitowang dgr org tua2 berbual kan.. hahahahaha..

lunch makan nasi kerabu ayam goreng berempah. since x makan dari pagi lagik.. so abislah semenya aku makan sampai licin. sedap tul. ini beli kat area jln klang lama, ada satu gerai tepi jln jual nasi kerabu ayam berempah nie. tapi aku cam xmo promosi nie coz' malam aku makan lagik sedap...

malam makan kat satay station. terletak kat area pandan, kalu nak tunjuk jln pun aku x berapa reti, so korang google kat internet lah location tempat nie. hahahahaha...

da namapun satay station mestilah jual satay kan.. so yg ada lam menu adalah satay ayam, satay daging, satay hati/pedal ayam.. tuh jer.. then ada lagik satu menu special.. mee rebis bonda... diowang ckp best.. tapi aku bukan pengemar mee rebus.. so xleh kasik komen.. cuma dari org yg makan ckp sedap..menyelerakan... hehehehehehe...

terletak kat tepi jln, so nak parking time org x ramai bolehlah.. time ramai org.. ada sampai parking kat tepi2 umah org pun ader... aku dpt spot baik punya.. seme servis agak menarik.. food pun cepat sampai.. sedap.. especially ketul2 sate nie besar2.. so xyah order byk sgt..nanti sure x abis...

kuah kacang plak.. x terlampau hancur berderai leh nampak lagik seketul2 kacang2 tul yg mahalnya... hhahahahaa.. jadik terasalah makan kuah kacang nie. sambal seme da letak siap, so agak terasa kepedasan.. cuma orderlah air yg sesuai.. kang tercekik naya... hehehehe...


abis sesi makan..singgah kat tesco plak beli apa yg patut.. then terus balik.. aku leh tertido kat sofa..kepenatan.. hahahahaha...

No comments:

Post a Comment