Sunday, November 14, 2010

Karoks session

Menghabiskan hari minggu kali nie, aku buat beberapa aktiviti. memula mestilah swimming.. da beli swimming suit memahal ngan goggle sekali tuh..dekat 2 jam gak aku aku berendam lam air. last time aku pernah belajar berenang..tapi xgak pandai2 lagik.. so aku lebih kepada mengapungkan diri lam kolam.. sambil melihat keindahan langit yg berbintang.. berenang sket2 tu tau lah.. tapi xleh lelama sgt berenang coz' aku rase cam lelah n nak muntah jer...

aktiviti lain yg aku buat adalah hantar osmet member aku gi airport klia. dia nak gi dubai jumpa laki dia merangkap jln2 honeymoon kali ke berapa ntah.. perjalanan agak lancar coz' waktu malam.. x byk kete.. kat airport cam biase arr org mmg byk nak2 sekarang nie musim haji. bertambah2 ramai org. then sempat lagik tuh makan kapcee kat sini. mahal gak harga kapcee kat sini..dekat2 dua kali ganda dari harga kat luar tuh....

then apa lagik aktviti menarik aku buat sabtu nie.. ooo.. pi karoks plak.. sebabkan aku pi agak lewat.. masuk pun dah lebih kul 11 malam.. so abis lam kira2 jam 2.45 am. ngan gang2 biase yg ske nyanyi lagu rock kapak 80'an n 90'an. gempak giler.. bergegar2 sampai pecah anak tekak aku nie rasanya.. hahahahahahaa...

ada lam 5 org termasuk aku menyanyi2.. ada member siap sampai tido2 coz' kepenatan agaknya.. kali nie dpt 5 botol kampai non alcohol, 1 jug air, 1 platter buah, 2 tibbits. x cukup order lagik 2 set sandwich n fries. lapar giler diowang nie.. aku xleh makan sgt coz' da kenyang..

balik da jam 3 pagi lebih. baru teringat ada keje nak kena buat. kelam kabut.. nasib baik berjaya executed sebelum mase abis.. hahahaaaaha... then apa tunggu lagik.. tidolah wey.. da mengantuk giler nie.. dua malam berturut2 tido kul 5 pagi nie.. sure bangun pun.. matahari da tegak di kepala.. huhuhuhuu.....

No comments:

Post a Comment