Monday, November 15, 2010

Happy Besday Nina..

Hari ahad bangun lambat lagik cam biase.... plan for today... wake up dulu.. then check keje yg semalam baru executed.. oohh..masih lagik berjalan.. so biarkan dulu.. minum air.. then sucikan diri.. hari nie ada birthday party nina... huaaarrh.. da besar anak sedara aku yg sorang nie...

Besday event buat kat umah mak nina. dekat jer ngan umah mak aku.. so singgah dulu kat umah mak sebelum pi umah nina.. ada plak accident yg U-turn selekoh nak ke rumah mak.. menyebabkan jammed dekat2 sejam nak buat pusingan U-turn tuh yg sepatutnya lam 5 min x sampai... adus.. panas2 plak tuh...

ada sikit argument ngan akak sulung aku biler dia sampai umah mak.. tapi aku cam biase buat dek jer.. malas nak gaduh.. plus mak ada kat situ .. x elok tuk kesihatan mak.. telan jer arrr.. bukan sakit pun.. hehehehe...

biler sampai kat umah mak nina.. org da penuh lam umah tuh.. budak2 kecik ramainya..mak2 n bapak2 sket jer.. maybe jiran2 or kawan2 sekolah nina.. ada byk gak food yg ader, daripada air, fruit punch, nugget, sosej, nasi goreng cina, kfc ayam, keropok lekor,.... huhuhu.. berderet2 food nie.. abislah aku.. hehehehe...

paling best mestilah ada kek.. sesi tiup2 lilin.. ada goodies tuk bawak balik.... tak lupa aku bawa present for nina.. kasik cash..dia dah besar.. boleh beli sendiri apa yg dia nak nanti..aku mana reti.. then coz' dia baru dpt result UPSR yg baik, aku tambah lagik sket duit tuh.....

abis sesi2 makan..sembang2.. minum secukupnya.. aku menuju ke ikea plak. sebelum tuh ambik adik osmet aku.. pickup kete dia kat opis.. yg almost sebulan aku pinjam huhuhu.. thanks kat dino kasik pinjam kete.. nanti apa2 hal pinjam lagik.. hahahahaha...

hari nie org ramai gila kat ikea..daripada nak masuk parking, lam ikea, tempat makan, toilet pun penuh org. tatau ler diowang nie mmg nak beli barang kat ikea, or sajer2 dtg jln, or makan2 kat sini or coz' kat luar hujan lebat.. hahahahaha..

kali nie beli brg2 dapur lagik.. ader jer yg xcukup.. so bulan depan leh beli lagik.. now beli apa yg perlu dulu.. berat2 gak benda nie.. balik nak bawa naik ke rumah lagik.. pasang lagik... on da way plan nak singgah kedai doli for dinner.. tapi tutup plak..

on da way balik.. member call..ckp da sampai depan pintu kondo.. apalagik.. bergegas lah balik ke rumah.. dari bangsar.. just 10min da sampai kat umah.. walaupun ada hujan gerimis sket2.. then terus ajak member gi makan kat kedai..

sedap gak makan kat kedai dekat2 area umah nie.. aku makan nasi goreng ikan masin, fresh orange panas.. then diowang order nasi putih, tomyam, ikan kembung pedas, telur bistik, air laici, air nenas.. bungkus nasi goreng USA.

abis sembang/makan2 kat kedai.. sambung lagik sembang kat umah plak. sambil2 tuh aku pasang barang2 yg beli kat ikea tadi.. ngan pertolongan diowang2 nie.. huhuhuhu.. da siap.... aku x larat nak sembang lagik.. masuk mandi.. n duk lam bilik main game dulu.. tunggu osmet siap2..then aku da lena dulu... hahahahaha...

No comments:

Post a Comment