Wednesday, October 13, 2010

Accident plak..

AKu cuti hari isnin. plan nak pi sana sini.. bla bla bla.. kuar rumah first skali nak pi breakfast dulu kat bandar sebelah.. alih2 aku terlanggar pili bomba plus tiang kedai makan tu.. hahahahaha. apalagik..remuk ler depan kete aku...

xpasal2 aku kena panggil tow truck kete nie. adey...sejam menunggu.. langsung hilang selera makan.. beli paper..bace pasal accident menyayat ati.. xleh digambarkan..

biler tow truck datang.. ambik kete.. aku pun kena naik skali.. dia bawak pi balai polis kajang buat report polis dulu.. kat sini pun aku rase sejam gak.. then sambung naik tow truck nie sampai ke tempat bengkel kete yg aku ske.. huhuhuhu.. kat sini macam2 benda dia nak... geran kete depan belakang, report polis, cover note insurans.. ic, lesen.. huhuhuu..

abis kat sini..aku naik teksi pi kat umah baru. sebab da buat appointment ngan org hantar barang.. so aku kenalah dtg n menunggu.. org pasang wallpaper, aircond, perabut almost datang hampir serentak..

apalagik kelam kabut arr.. seme org nak buat keje.. nak pasang barang.. nak itu nak ini.. aku biarkan jer. coz' sakit kepala aku terhantuk accident pagi tadik pun belum hilang lagik..

petang aku kena balik kg.. pinjam adik osmet aku nyer kete. so kena naik bas kat hentian bukit jalil. nak beli tiket x susah..tapi punyalah byk ulat2 tiket nie.. sakit jiwa aku menengoknya.

pas aku dapat beli tiket.. gi beli burger.. then terus pi naik bas. naik transnasional nie bagus.. selalu on time.. coz' aku jrg naik bas.. osmet aku ckp lambat .... driver pun aku tgk ok. x jenis bawa laju or main sms/hp time driving. aku rase takut pun ader coz' baru sehari sebelum tu ada accident bas yg teruk2....

malam sampai kat kg.. gi makan asam pedas.. then ambik kete.. balik umah semula... penat usah dikenang.. apalagik zzzzZZZzzzzz...

No comments:

Post a Comment