Thursday, October 14, 2010

Stay umah baru....

Permulaaan hari yg baik. keje seme as plan. lunch hour aku pi myeg ofis kat bandar utama. woooowww.. mmg impress.. building yg canggih... kalu kita lalu baru lampu menyala.. serba serbi jimat elektrik.. x sampai 1/2 jam aku kat building canggih nie.. kalu opis aku camnie kan best.. hehehehe...

petang gi mv.. nak survey tv. sebelum tu dinner kat pizza hut. not much different.. so pas dinner terus pi naik kat tkt2 sony nyer kedai. bestnya tgk 3D movie guna tv.. tapi punyalah mahal.. lebih dari rm20K harga tv yg ada 3D nie.. so berangan jer arr hahaha..

ada byk version tv yg baru2 now. so aku beli jer yg series 5 punya. harga pun Rm5k ... hahahaha. tapi aku siap dpt sound system n blue ray player sekali. bolehlah nie. osmet aku plak beli ps3. nanti boleh main game kat umah baru..tambah lagik game2 yg aku ske main kat umah... langsung x kuar umah arr pasnih... heheheheheh...

abis sesi beli tv n ps3 tetiba kitowang ternampak..ada promo rm2 sushi king.. xkisah dah lewat.. gi gak... sempat belasah 10 plate.. huhuhuhu.. abislah diet aku malam nie.. esok sure aku xmakan nie.. kekononnya lah....


tido umah baru hari nie. so kena cuci toilet memalam buta nie. penat usah dikenang.. pas discuss lebih kurang ngan osmet .. aku da ZZzzzzZZZZZZZzzzz.. xleh buka mata...

No comments:

Post a Comment