Saturday, October 23, 2010

Penat giler..

AKu sampai awal2 pagi hari nie nak menjawab email2 dari auditor. huhuhu.. sakitnya jiwa kalu group lain seme xmo ambik responsibilities.. semenya operation yg handle.. baik camtu xyah ada group korang.. marah plak pagi2 nie... hahahaha..

petang kena singgah umah dulu. kontraktor kitchen cabinet nak tgk sendiri apa yg aku marah sgt semalam tuh.. then dia melopong.. baru percaya.. apa yg dia tak paham time aku ckp .. aku pun x paham ler.. kata pakar sgt.. nie aku explain xreti2.. almost lost control.. x mengenangkan boss dia pun dtg sekali..

dah bincang2 seme at last dia kena panggil semula org tuk potong part papan n table top yg menghalang laluan water trap nyer air tuh. barulah aku rase lega sket. tapi aku leh bayangkan esok camner bising n berhabuk lagik umah. penat lap2 nie.

abis jer bincang, kitowang kuar gi umah lama. byk gak brg nak ambik nie. penuh satu kete. rasanya cam x muat. pas abis basuh baju, kemas seme2 barang masuk lam kete. sebelum tu sempat singgah pasar malam n beli nasi lemak ayam goreng n telur goreng mata kerbau.. sedapnya makan time lapar2 nie..

rase sayang plak.. hmmm.. nak buat camner.. nanti aku kena balik semula ke umah nie angkat lagik mana2 barang yg patut2. singgah isi minyak sat then kuar duit sket.. senang ler esok nak bayar apa yg patut2 nanti.

satu keje plak lagik nak kena angkat seme brg2 yg byk tuh dari kete ke umah.. so sorang tahan lift, 2 org lagi punggah seme2 barang. penat usah dikenang. then kena jemur pakaian yg da dicuci tuh.. satu hal lagik.. coz' da lebih seminggu x cuci baju plus ada baju minggu lepas pun xcuci. so mmg byk giler baju..sampai x muat ampaian.. fully used...

malam aku tgk citer kejap..then check keje2 system aku yg terbengkalai.. make sure everything in place.. barulah aku boleh tido ngan amannya... amin...

No comments:

Post a Comment