Sunday, October 17, 2010

Home sweet home..

Menarik gak aktiviti aku hari nie. bermula ngan breakfast capati 2 keping, then makan2 buah.. seterusnya bace paper sampai terlelap. lunch plak makan nasi with ikan cencaru bakar, ikan bawal masak sambal, sayur. then bersiap2 tuk balik. aku x drive hari nie so jadik mem besar duk kat belakang.

perjalanan agak lancar hari nie. sebelum balik rumah singgah dulu kat HOS ambik lampu yg ada masalah last week tuh. aku tgk xler tukar apa sgt.. cuma yg paling penting penyangkut lam besi tuh kena tukar jer. lain2 sure boleh fix nanti.

on da way balik singgah beli burger oblong. cam biase sorang seketul cukuplah kut. dah lewat nie x elok makan byk2.. hahahaha.. malam nie nak tgk citer final destination. citer yg menarik walaupun aku rase da tgk kat movie harituh.. hehehe..

segar rasanya dpt balik ke rumah sendiri. bermula ngan cuci2 baju, lepak2 tgk tv n makan2. sebab tu aku rase naper mak x baper selesa datang umah aku. x macam umah sendiri agaknya. so xleh salahkan sesaper.. hahahaha...

selamat berhujung minggu.. dan selamat bekerja pada sesaper yg kena keje ... huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment