Friday, October 8, 2010

Open House lagik...

Hari nie merupakan hari terakhir bulan syawal. alhamdulillah.. aku bersyukur.. aku berjaya menghabiskan pose ganti n pose sunat sekali lam bulan syawal nie. terima kasih atas segala undangan open house.. memandangkan hari nie ada 2 ke 3 jemputan open house..manalah larat aku nak pi semenya.. so aku pilih satu yg telah memberitahu awal2 lagik.....

lokasi open house adalah apartment di area sentul. nak pi senang jer..nak sesat pun senang kalu x ikut betul2 peta yg diberi.. sebelum tu aku pickup member2 kat menara dulu so kami berempat terus menuju destinasi yg telah dijanjikan...

agak cantik area sentul nie. lelebih lagik aku pakai sentul link. cepat jer x sampai 15 minit da berada di area sentul.. dah banyak perubahan aku rase.. dulu aku pi time nie rasanya cam byk sgt org2 gelap.. now org cerah n gelap berganding bahu memajukan bandar sentul nie... hehehehe...

tempat yg dituju pun ok.. setelah tersilap memilih jalan.. tapi cepat2 tersedar...pusing balik.. then terus sampai ke lokasi yg dicari. apartment nie nampak cantik, kemas, guard pun ramai ... hahahaha.. sampai2 terus aku ckp... nak pi open house..terus guard kasik masuk..takyah turun ambik pas bagai... hahhahaha

menu tuan rumah..agak berlainan sket dari open house yg biase aku pi.. ada roti jala bersama kuah kari ayam, sambal, spageti bolognese n meehoon goreng. sedap2 seme food nie.. aku try seme skali.. sampai padat perut aku...

then ada satu sudut... kuih muih... part nie best.. coz' ada kuih lopes bersama gula merah, keria, cream puff, muffin.. jarang2 sekali ada kuih2 bagai nie..sedap2 plak tuh aku makan keria, cream puff..muffin tu siap bungkus makan kat opis nanti.. hahahaha..

then mesti ada air kan.. biskut2 raya.. xder lar nak makannya.. minum air jer last skali.. lengkong pun ader.. tapi xsempat nak masuk mulut..coz' da terlampau kenyang...

terima kasih tuan ramai kerna sudi ajak aku dtg.. lain kali jemput lagik.. sure datang punyalah... hahahahha....

No comments:

Post a Comment