Tuesday, October 12, 2010

Happy Four Season

Melengkapkan hari yg bersejarah bagi aku, 10.10.2010 nie.... aku pi dinner kat restoran four season. terletak lam area2 sama ngan cheng ho, or berdepan ngan wangsa walk. area2 sini jer. so rasanya korang boleh cari kut.. hehehe....

nama four season diambik coz' ada 4 jenis ruang disediakan mengikut musim sejuk, panas, kering, dan bunga... so sebab nie firsr time aku dtg, mestilah pilih yg musim sejuknyer tempat..

musim sejuk kat tempat nie...xder ler sesejuk mana pun.. suasana jer nampak sejuk.tapi xberapa sejuk mana pun.. hahahaha.. nanti kalu korang tgk picture2 food.. then korang akan paham kut.. kalu paham arr..

now sesi mengorder food. lebih kurang cam style papa rich or cold room kat bangi tuh, menu disekalikan ngan kertas order. so kita tick sendiri apa yg kita nak makan or minum. byk gak menu2 menarik kat sini.. sampai x tau nak pilih mana satu.

menu mengikut musim pun ader, menu sepanjang musim pun ader. so ikut ler tekak korang nak makan apa kat sini. biler aku bace kat internet, kedai nie adalah kedai cina muslim.. expectation aku mestilah berkonsep cina muslim nyer menu..tapi meleset sama skali.. hahahahaa..

food yg diorder out of expectation.. apa nak buat..dah order... makan jer arr. air mmg marvelous.. sruuupppppp.. sedapnya.. sejuk2....

No comments:

Post a Comment