Saturday, October 2, 2010

Gegel Party

Aku ader meeting pagi2 kat klj. sikit punya awal aku sampai kat sini. maybe da rezeki aku pagi nie.. dpt makan spageti bolognese. thanks tj for da nice food. hehehehe.. breakfast tu makan spageti.. hahahahaha...

tunggu2 org yg nak meeting cam menunggu buah x jatuh. nasib sejam kemudian sampai. terus jer buat bahagian aku dulu. then sebelum kul 12 aku terus blah. aku da ler bawa nasi himpit n lemang nie. memecut 140 km/j ler gamaknya.. x sampai 15min aku da sampai kat ofis aku sendiri...

sesampai jer x ckp byk, minta tolong budak2 nie potong nasi himpit n lemang. mak aih.. byk giler food biler sorang sket bawa nie.. party gegel mmg happening selalu. macam2 food diowang bawa: kuah kacang, rendang ayam, ayam goreng, bihun goreng, roti jala n kari ayam, karipap. desert plak ada puding oren, dadih, agar2, tembikai kuning n limau bali. air gas, air oren, air mineral pun ader termasuk ais ketul batu bulat2.. hahahahaha....

cam biase mesti party dimulakan ngan ambik gambar sana sini, then speech, bacaan doa, nnnnnnnnnnnnnnnnnn... makan arr apa lagik. sedap2 seme food. nasib lemang tu sedap.. cuma bagi aku yg biasa makan lemang yg dimakan, akan ckp x baper best lar kan. overall food seme mmg lazat2.. burrppp... rasa cam food penuh sampai ke leher..

sebelum makan cam biase since nie party gegel, diowang da asingkan food siap2 for guys yg pi sembahyang jumaat. letak atas meja so biler diowang balik nanti senang diowang nak makan. xler terganggu party gegel nie nanti.

ramai gak yg muncul lam party gegel nie. rasanya lam 15 org kut aku kira. majoriti semenya org2 IT. group user yg kitowang invite semenya busy ngan BP 2011. takper..janji da ajak.. nanti kitowang makan tuk korang sekali.. hahahaahhaaha....

lam kul 2.30 ke kul 3... semenya da selamat dikemas. mana yg patut bungkus, sampah2 kena kumpullkan, meja kena bersihkan semula seperti sedia ada, dgn kerjasama seme org sekejap nie sesi2 membersih nie dijalankan. thanks to all yg contribute the food for this potluck gegel party, thanks gak pada yg hadir, thanks to everryone for semangat gegel. next year boleh buat lagik..

Rasanya lum terlambat nak ucapkan Selamat Hari Raya n Maaf Zahir Batin to all.

Petang aku kena gi tgk umah lagik. Kali nie da siap pasang cornish n ada certain bilik da siap bercat. huhuhuhu.. lawanya.. lam minggu depan nie sesuailah siap aku rase. then barulah kitchen cabinet leh masuk, n barang2 yg da ditempah akan masuk skali. plannya...hehehhehehe... amin....

aku singgah umah mak jap hantar barang. then aku bergegas gi kat kedai HOS cawangan Kajang ambik lampu. nasib aku familiar ngan kajang so senang arr cari kedai HOS nie. berat gak lampu yg aku ambik nie, tapak je lebih 20kg lebih. huhuhu..camner nak angkut naik kat umah baru nanti. so aku kena pinjam troli kat mana2 dulu nie..

da malam.. makan mandi siap2.. then zzzzzzzzZZZZZzzzzzz..selamat malam seme...

No comments:

Post a Comment