Thursday, October 14, 2010

Tanah...

AKu cuti lagik hari nie. kali nie bawa mak pi spital. since aku lambat hari nie.. so lambat gak arr sampai spital. urusan berjalan dekat 3 jam kat spital nie. alhamdulillah kesihatan mak semakin baik. kencing manis pun xder.. blood pressure pun dlm range yg elok.. berat pun ok.. so next appointment lagik 3 bulan.. tahun depan arr tuh.. hahahha.. ubat jer dpt sebulan nyer stok so aku kena gi ambik lagik bulan depan.....

pas abis urusan kat spital balik kg plak. kali nie mak kena bincang pasal urusan tanah. sebelum sampai kg, sempat beli kfc dulu. nanti xder lah aku mati kebuluran kat kg nanti. urusan x berjalan seperti yg sepatutnya.. hmmm.....

dekat 4 jam gak perbincangan tapi semenya cam nampak gagal. aku rase maybe masing2 merasa diri sendiri betul.. tak pk pasal hubungan sedara mara.. plus paling penting skali.. ingat tanah nie boleh bawa mati kut.. aku redha jer arr.. mak pun samer.. berharap yg terbaik tuk seme..tapi kalu cenggini ler gayanya.. hmmmm....

aku sampai umah da agak lewat.. hari da gelap.. apo lagik lepak arr.. osmet aku kuar ngan kekawan.. aku nak belasah tido dulu.. so update sambung besok yer.. selamat malam...

No comments:

Post a Comment