Tuesday, October 26, 2010

normal..

Apa yg mearik berlaku hari nie? hmm.. aku rase xder.. pagi2 da sampai ofis.. breakfast nesvita 2 bungkus.. then kunyah jajan sampai balik keje.. oooo aku ada dpt coklat dari staff hari nie.. canggih giler.. coklat berbentuk kotak.. nak makan pun rase sayang.. huhuhuhu... buat tuk hantaran kahwin or cenderahati best nie..

petang aku cuma makan roti canai with daging masak hitam. mmg sedap.. marvelous sungguh.. mau hari2 aku makan roti canai ngan kuah daging nie kang.. hahahaha.. malam pun xder aktiviti yg menarik selain tgk tv. kete xder.. so esok tengah plan camner nak gi keje nie.. harap2 aku xler tersesat nak naik public transport esok nie.

memula plan nak pinjam kete member.. mmg dia kasik. tapi biler aku pk2 balik.. nanti esok aku ader meeting kat menara.. camner nak pulangkan balik kete tuh? huhuhu.. haruslah aku kena 2 kali ulang alik.. so aku decide naik jer public transport.. dah pk2.. esok tengoklah nanti.. hahahaha

tido seawal mungkin.. takut esok x terdaya .. apa yg letih pun tatau arr.. hahahaha... selamat malam...

No comments:

Post a Comment