Thursday, October 28, 2010

Grocery Day

Xder yg menarik hari nie melainkan aku kena beli brg2 dapur.. hehehehe... memula pi tukar point kat jusco.. dpt bonus rm90.. then tukar mata point dpt lagi rm100 voucher. so total voucher aku dpt adalah rm190.. huhuhuhu.. byk tuh...

first skali before sesi membeli belah tentulah makan. destinasi dinner kitowang adalah pizza hut. kali nie pizza hut ada promo pizza baru which is combination of 6 type of cheese atas pizza..kalu still nak letak topping biase.. tambah jer lagik rm2.. so order pizza special cheese nie with hawaian chicken topping. coz' nie pakej so dptlah air revive 2 gelas, sup cendawan 2 mangkuk n garlic bread. extra tambah chicken wing hot n spicy 2 ketul lagik....

sedap ler makan pizza yg dipenuhi cheese nie.. bertimpa2 ler lemak kalu x membakar pasnih.. hahahaha.. tak tipu punya..korang patut try pizza baru nie. aku tgk majoriti org order pizza baru nie. so apa tunggu lagik.. bergerak ler ke pizza hut skang.. nanti promo abis.. telan air liur jer lah bace.. hahahahahaha....

pas sesi makan malam abis.. gerakkan diri tuk exercise.. memula beli brg2 dapur.. agak byk gak beli air itu air nie..angkat itu angkat nie..sampai penuh satu troli.. tetiba terpandang.. satu perkataan yg aku cari2 selama nie..acai beri... huhuhuhu.. dlm botol2 susunan organic punya.. kena beli nie.. tapi tadi aku da beli pati prune.. tapi beli gak arr.. alang2 da jumpa.. hahahahahahah...

walaupun nie pati prune... beli acai beri pati pun jadik lar.. so aku cuma nak cari probiotik jer lagik.. harituh da jumpa kat parmasi.. tapi parmasi ckp lum sampai stok.. baru promo.. huhuhu.. so tunggu jer arr.. lam seminggu dua lagik mesti ada jual kat pharmacy sini gak.. huhuhuhu....

selesai beli brg2 dapur.. antar kat kete.. then gi naik lagik... kali nie pi tkt2 plak.. tuk beli brg2 rumah.. cam alas kaki, penyedal pintu, hanger, tong sampah, penyapu..etc... x ingat nyer ambik itu ini.. da penuh troli lagik.. hmm... pk2 nie..camner nak angkat barang2 nie nanti naik ke umah...

last skali.. apa yg dibuat adalah..campurkan seme skali brg2.. masukkan lam bekas2 yg kitowang beli tuh.. sampai satu bag berat lam 20kg memasing.. rasa nak tertanggal tangan membawanya.. berpeluh2 cam biase.. baru sket jer tuh. kan nak kemas lagik.. mau berpeluh2 lagi... x kurus x patut nie.. keh keh keh....

abis sesi mengemas.. xder buka tv.. terus gi mandi..n bersiap2 tido.. penat.. akhir2 nie.... seme tulisan aku berakhir ngan tido.. aku betul2 penat...serious.. hahahaha.. selamat malam...

No comments:

Post a Comment