Wednesday, October 20, 2010

cuti santai part 3

aku cuti hari nie semata2 coz' ada mesyuarat Pakar TM. sebabnya.. aku kena pakai baju nombor 3.. hehehe. so xmo ler pi opis ngan baju askar.. takut plak org nanti. hahahaha..

pagi2 lagi aku da bangun.. pas hantar osmet gi opis, aku menuju ke cyberjaya. on da way kat highway sg besi aku singgah beli breakfast mcd. since aku rase cam xcukup masa, aku tapau jer burger with air mineral. jadik sepanjang perjalanan ke cyber aku mengunyah2 burger...

aku x ingat biler last aku dtg cyberjaya nie. tempat dituju adalah SAC. Service Access Command Center. ke apatah nama dia..aku da lupa.. hehehe.. betul2 terletak bersebelahan ngan compleks TM Cyberjaya or lebih dikenali sebagai TMnet headquarters suatu mase dahulu.... terimbau ler nostalgia kat sini.. hahahahahaha...

Agak awal aku sampai so biler ada sesat sket2 tu adatlah. Aku menunggu pegawai2 aku dtg sambil bace email. then sambut 2IC Pakar TM. seterusnya meeting.. agak bosan gak duk lam meeting nie. tapi kena buat2 dengar coz' seme org duk agak dekat2.. then ada break..minum tea n kuih.. seterusnya sebelum lunch break..

kitowang pi melawat sekitar SAC nie. aku terserempak ler plak ngan budak2 yg aku kenal sama2 keje TMnet dulu2.. huhuhuhu.. duk lam bilik TNOC nie mmg best.. compare ngan TDOC aku kat JRC tuh.. persekitaran keje kat sini pun best semacam. ada screen gergasi... sebesar layar kat dataran merdeka or besar lagik kut aku rase..

lam aku duk lunch tetibe contractor ben call plak. cepat2 ler makan.. then balik memecut ke rumah. ader plak biler lalu kat guard nie..dia nampak aku pakai seragam tentera pi tabik plak kat aku.. ish.. mereng2 apo diowang nie.. hahahhhahaha..

hari nie kena siapkan cuci lantai 2 toilet tuh, then pasang hook baju, then tukar ncb nyer plug kepada 400 watt.. so bolehlah support oven/microwave yg pasang kat kitchen cabinet.. huhuhuhu...

malam dinner makan nasi campur kat kedai biase. then pi beli tong gas bersama gas ler kan.. nasib murah.. rm50 tuk deposit tong gas harga gas skang nie rm28.10.. beli jajan2 apatah.. aku ske beli rota jer.. keropok udang kegemaran.. hehhehe...

byk lagik nak buat..tapi cam x larat. so lepak2 dulu.. kemas apa yg patut2.. then bolehlah zzzZZZzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment