Thursday, September 2, 2010

Dua puluh tiga ramadan

Aku mengejar masa skang nie. byk nyer benda aku kena buat sebelum cuti raya bermula. awal2 dah berumahtangga kat luar. masuk jer opis terus menanti keje berlambak2 plak. nasib kesabaran aku agak tinggi hari nie so xder lar sesaper terkena tempias panas hati aku nie... hahahaha...

balik petang terus pi mv/gardens. then makan kat sushi zanmai lagik. kali nie ambik new dish such as pancake soft crab shell, grilled prawn, squid tepung goreng, n few sushi yg baru2. selain tu yg biasa ambik mestilah salmon teriyaki, soup seafood n vege. nasi kali nie ambik yg small portion with oyster goreng plak.

sedap2 food kat sini, semenya abis kitowang makan berdua. bersulam minum hot green tea, siap last skalik ambik ice cream green tea. pahit x ingat tapi sedaplah gak bila makan sejuk2 tuh kan....

abis sesi makan kena jln2 plak. baru ler food seme senang terjun ke bawah. masuk lam robinson tengok perkakasan dapur mmg menyegarkan mata n menyeronokkan. cuma harga mak aihhh.. mahal giler. set pisau ada dekat rm2k.. senduk yg simple2 pun harga seratus lebih. huhuhuhu.. bilerlah aku nak beli kalu camnie harganya.. haahahaha...

pas penat jln2.. berhenti minum kat zen plak. nasib time nie x ramai org lepak kat zen. so rembatlah hot chocolate with air suam.. lega minum air panas2 nie time2 cenggini. mmg perut aku memerlukan air panas suam kalau x baper selesa...then continue jln2 lagik...

biler sampai kat area cinema, nampak lagik kedai jual peralatan muzik. masuk lagik kedai nie. kali nie aku beli guitar tuk besday present osmet aku. so by the time mestilah besday dia, bolehlah dia nyanyikan lagu happy besday sendiri. hahahahaha.. siap ngan bag n buku panduan nak belajar guitar lagik tuh. harap2 dia boleh mengasah bakat terpendam or jadik pencipta lagu2 yg best.....amin...

aku teringin nak belajar main drum. tapi xleh nak beli set drum coz' xder space nak letak set drum nie nanti. adey... apa lagik ler alat muzik yg best boleh dimainkan tuk release tension nanti. asik main game pun bosan gak kan. kalau alat muzik nie. mesti rase damai dihati lelebih kalu terror main arr kan cam abang yg jual guitar nie. best giler dengar dia petik guitar lagu2 memarik...

balik da penat.. so mandi2..siap2 nak tido.. osmet aku da mula goreng2 guitar nie. sahih aku xleh tido nanti ... hahahaha..

selamat berpuasa, selamat berbuka, selamat berterawih.. n selamat bertemu Malam Lailatul Qadar.. insyaAllah... amin...

1 comment:

  1. mmg besh bile dpt men alat muzik.... enjoy!
    Selamat Beribadah ^_^

    ReplyDelete