Tuesday, September 7, 2010

Dua puluh tujuh ramadan







Masih lagi dalam mode bekerja walaupun ramadan semakin ke penghujungnya. Aku kena pi meeting kat klj lagik ari nie. nasib meeting abis cepat, so aku sempat turun ke kl sebelum waktu peak hour. lega...

aku balik umah dulu mandi2 n bersiap2 tuk berbuka ngan kawan2 kat luar. restoran yg menjadi pilihan adalah redwok kat bangi. last week aku dah dtg tempah restoran nie , so hopefully tercapailah hasrat nak makan kat sini. sebelum sampai redwok sempat lagik singgah kat pkns bangi beli kuih raya tuh.huhuhuhuhu...

redwok terletak di sek 7 bangi. dari exit tol kajang, nampak roundabout ke pukul 12, then satu lagi roundout jumpa pukul 9. jln terus...sampai ler nampak redwok nie dari tepi jalan. kedai nie kaler merah, sebijik plak tu letak sure jumpe punyalah. kalau nak landmark kedai2 ada dekat situ adalah austin chase, restoran sup keting, haaa dah dekat arr tuh...

restoran nie sediakan 2 jenis food, steamboat n ala-carte. nie restoran cina muslim, so masakan adalah masakan cina yg halal. gambar2 nanti masa makan steamboat. ala-carte belum cuba lagik. next visit maybe try ala-carte plak. hehehehe.

bagi aku bolehlah ngan harga rm30 makan steamboat kat sini mmg puashati, coz' bukan takat steamboat, boleh main masak2 lagik. hahahahaha.. sape2 yg ske main masak2 mesti ske makan kat sini.....

abis makan2 kat redwok, beralih ke kedai mamak hasan plak minum2 air panas. dekat2 da nak tutup mata baru balik. puas hati betul makan2 malam nie bersama member2 yg gila2 semenya. semoga bertemu kalian lagi dilain hari. bye.....

No comments:

Post a Comment