Monday, September 20, 2010

McD tiga tingkat



Aku da tulis berjela2 tadi... tapi semenya da terpadam.. stressnya aku kena tulis lagik skali..mesti x same punya... uwaaaaaaaaaaa....

Seawal jam 5.30 pagi aku da mulakan hari nie.. Aku bersahur coz' aku mula berpuasa ganti n pose 6.. insyaAllah. akan disudahkan dalam 2 minggu syawal yg masih ader nie.. cam biase minum air 2 gelas n kurma sebiji. osmet aku lagik best.. minum air sambil lelap mata n terus tido.. hahhahahahahaha...

Awal giler aku sampai ofis nie.. yet still dekat2 kul 8pagi baru cecah lam opis nie. X ramai yg keje hari nie coz' mode cuti raya masih ader lagik. Hari pertama aku keje setelah cuti panjang raya.. huhuhuhu.. nasib baik aku selalu baca email so tinggal baper kerat jer lagik email nak kena baca, take action n reply semula..

petang aku kena gerak ke shah alam plak. ada 2 hal nak kena buat kat shah alam nie. memula aku pi jumpa member dulu. settle ngan dia, kitowang gerak ke sek26 hala ke proton nyer kilang plak. kat sini agak jammed maybe bab hujan mencurah2.. plus org balik keje time nie.

dekat2 time berbuka aku cuma nampak McD, so berhenti dulu tuk makan2. Aku nampak ada promo burger baru.. cheese burger 3 tingkat.. mak aih.. sedangkan double cheese burger pun aku rase da byk.. nie plak 3 tkt.. hehehe. tapi aku beli gak arrr.. tgk cam saiz x tinggi sgt..coz' cuma tambah daging selapis n cheese lagik selapis.. so dapat 3 keping daging lembu, 3 keping cheese n roti sebagai pembalut.. huhuhuhu...

lagik satu yg promo adalah fries shakers. yg nie kena beli large size baru dapat free shakers nie. dulu ada perasa chilies jer..now ada perasa cheese. so ambik yg cheesenye.. bersama paper bag diberi. so ambik jer fries tadi, masukkan lam paper bag bersama perasa cheese, tutup hujung bag tadi n goncang2 sampai puas hati. hasilnya.. taraaaaaaaaaa... fries dibalut perisa cheese. nak lagik best tambah black pepper time goncang2 tadi.. lagik kick rasanya... hahahaha

abis makan2 kat McD.. balik umah.. masak nasi bersama lauk sardin n telur goreng kicap.. huhuhuhu.. makan lagik.. tadik makan burger walaupun 3 tingkat x baper kenyang bagi aku. kena gak makan nasi coz' esok aku nak pose lagik. insyaAllah.. now mase tuk berehat.. tengok tv.. dan zzzZZZzzzz....

No comments:

Post a Comment