Monday, September 13, 2010

Ice Room






AKu bercuti pada hari nie. plan nampak berjela2 tapi mostly xleh execute coz' kena buat appointment dulu. so end up semenya akan dibuat pada hari jumaat nanti. so kitowang gi makan kat area bangsar hari nie....

aku plan nak makan mee kari kat restoran berjaya, tapi tutup plak. so pk2 lam duk carik parking tu aku nampak restoran mahbob...apa lagik hayun ler langkah kesana. restoran nie menyediakan hidangan utama nasi beriani n lain2 tu standard makanan mamak. mmg sedap makan kat sini walaupun harganya agak mahal. aku tengok seme kaum masuk kedai nie daripada melayu, india sampailah cina.

pas abis makan kat sini kitowang patut pi check defect kat umah baru tapi terlupa bawak kunci plak. so ambik access card, sticker kete, buku panduan rumah baru, n borang nak renovation.

lam aku duk baca2 buku panduan tu, aku terpandang nak buat renovation kena letak deposit rm3k. giler byk tuh... huhuhuhu.. then ada satu family nie mengamuk2 coz' kena bayar duit maintenance n sinking fund even x duduk lagik kat umah nie. memacam ragam leh nampak kat sini.

dari sini baru aku n osmet gerak pulang. tetiba tergerak nak pi cari aksesori toilet n lampu2 umah. so kitowang pi ke area bangi. then tetiba nampak kedai nama ice room. apalagik masuk ler kedai nie. lelebih tengah panas terik plak tuh... huhuhu..

kedai nie ala2 cam kopitiam yg ada masakan western n local food. speciality dlm ice cream... pergh..giler sedap makan ice cream kat sini.. tengok sendiri arr gambar kay.. hehehehe.. xyah citer byk2.....

No comments:

Post a Comment