Wednesday, September 15, 2010

Lukisan...AfterLife..

Haaa... jgn tatau..aku ada minat baru which is lukisan.... nanti biler projek lukisan aku nie da siap.. aku post lam blog nie.. buat mase nie..projek masih lagik awal stage..so xder byk nak tulis lagik or gambar2 nak post.... hehehehehehe...

Malam aku pi movie kat cathay cinema sebelah ikea nie jer. so kena tukar parking kete dari ikea ke cineleasure plak. pusing2 gak aku nak carik tempat parking n beralih dari satu building ke satu building.

aku tengok citer resident evil-after life. lakonan mila jovovich.. nak sebut pun susah nama pelakon utama nie. cantik, body ok.. n lakonan mmg mantap.. kalu seme buat aksi sendiri... hahahaha..sometime pakai stunt.. so xleh byk komen...

citer nie dari siri pertama sampailah siri2 seterusnya berkisar pada perjuangan wanita bernama alice nak selamatkan seberapa manusia yg ada dari kena jangkitan kuman yg merbahaya. so byklah adegan2 aksi yg mendebarkan lam citer nie. kalu korang nak tengok sendiri lagi bagus. cuma x baper elok tuk kanak2 tgk beberapa aksi ganas2 citer nie.

citer nie ada mase lembab2 sket sampai aku bley khayal nak tido. tapi biler part2 aksi tu mmg celik mata, citer nie ada lam bentuk 3D, yg pakai spek tu lagik real tengok. tapi aku ader masalah tgk 3D nie..so tgk lam version biasa2 jer arr. hahahahaha..

keseluruhan movie ni bolehlah.. bagi peminat aksi2 lasak especially pompuan yg jadi hero plak tu boleh pi tgk. aku masih lagi berasa angelina jolie tetap menjadi pujaaan bab2 hero wanita nie kan... hehehehe...

abis sesi movie, lepak kat starbuck minum2 air dulu then baru berangkat pulang. zzzZZZZzzzzzz

No comments:

Post a Comment