Friday, September 24, 2010

Lampu oh lampu...





Petang nie aku gi ambik lampur kat kota damansara. since jalan x jammed sgt.. lam 1/2 jam dah sampai. time check2 barang tu..tetiba sebijik lampu pecah.. mak aih.. senangnya pecah.. takut n cuak pun ader. nasib tangan sales gal tu x kena luka or berdarah.. so sales gal nie hutang satu lampu n satu lampu yg cantik.. hehehehe...

niat hati nak cari kedai jual meja pool. biler aku pi kat tempat yg disebutkan..rupanya kedai tu dah bungkus.. huhuhuhu.. patut arr call pun x angkat.. rupanya da selamat bangkrup..

aku berbuka kat doli hari nie. cam biasa order kuew teow special n nasi ayam. air tembikai laici. tapi perut aku sakit.. huhuhuhu..kesudahannya aku xlalu makan. sikit2 jer aku makan..lain2 seme kena tapau balik.

on da way nak balik umah singgah mcd. time nie aku lalu plak makan ayam seketul n fries shakers tuh.. air coke light.. sedap2.. tapi stil x abis..bungkus lagik...

perut aku meragam sepanjang malam. aku x terdaya berulang ke toilet setiap setengah jam. cam apa aku makan semenya kuar balik. minum air suam byk2 pun x baper membantu.. perut aku da mula meragam semula.. ingatkan lepas raya ok.. now back to normal sakit perut aku nie.. huhuhuhu... gastrik dtg menyerang aku rase..

aku teruskan juga niat aku nak puasa esok arinya. jadik aku bangun minum air jer. kepala pun rase sakit giler coz' tido terganggu.. huhuuhuhu.. sabar yer hans.. anggap itu dugaan time2 pose nie.

x sabar nak tunggu pasang lampu kat umah baru nanti. coz' aku ada beli lampu yg sgt x terpk pun.. hahahahaha.. so tunggu ler aku post nanti yer.. hehehehehe...

No comments:

Post a Comment