Wednesday, September 22, 2010

Penyangkut baju elektrik....

Keje berjalan seperti biasa. aku pi menara hari nie sehari suntuk tuk meeting. actually akunyer meeting tu petang.. tapi dari pagi aku da pi menara so dat aku xyah kuar time pepanas or hujan nanti. tekaaan aku betul coz' kul 2 petang hujan mencurah2 turun..nasib aku mmg baik.. alhamdulillah...

balik keje singgah kat umah baru dulu nak hantar design kitchen cabinet kat uncle ben. nanti senang dia nak pecah lagi dinding nak buat switch baru tuk kitchen cabinet. then aku kena ukur bilik utility coz' nak beli penyangkut baju yg statik plak.

mamat yg nak pasang penyangkut baju elektrik nie nama jason called aku. ckp nak dtg pasang next tuesday. so janji lam petang kul 4. installation ambik masa dekat sejam lebih kata dia. so sempatlah aku balik keje petang n bayar nanti kat mamat nie.. nanti aku post gambar hanger yg dah siap tu nanti.

hari nie tengok umah baru ada progress dah. dari sesi pecah2 dinding nak buat wiring suis n soket.. hari nie da tampal semula. aku rase lam beberapa hari nanti mesti diowang akan siap pecah2 nie.. n buat wiring.. aku tengok da tempah pun kaca2 tuk pasang kat backyard..cantik...

xsabar rasanya tunggu renovation nie siap. sabar hans.. nant mesti cantik punya..dah spend byk tu for renovation.. hahahahaha.. barang2 yg aku beli time pameran deco harithu seme da call suh standby for delivery.. harap2 semenya berjalan lancar.. insyaAllah... amin..

No comments:

Post a Comment