Monday, September 27, 2010

Teppanyaki

Sekerat hari tido... huhuhu... aku balik lam kul 6am. sempat lagik singgah kat mcd n beli sausage burger. sambil drive balik tu aku makan2. else sure aku leh terlelap driving pagi2 buta nie.. sampai umah capai bantal n zzzZZZzzzz....

aku bangun lewat terasa lapar ler plak. petang2 sket da ada plan nak gi umah mak. so aku prepare brunch soup mushroom n maggie ayam. huh..baru rase ok sket otak biler da makan2 nie.. hahahahaha...

biler sampai umah da hujan da murah turun mencurah2. tapi aku da decide nak pi visit kubur arwah ayah.. jadik mestilah diteruskan juga walaupun petir guruh melanda. sampai kat area kubur, tengok da bersih sure adik beradik aku ada pi visit sebelum nie.. alhamdulillah... semoga roh arwah dimasukkan kedalam golongan ahli ahli syurga..amin....

abis sesi visit kubur pi makan dulu since mak belum makan lagi. lam aku duk pilih food kat teppanyaki.. aku ternampak member lama aku.. so aku ajak dia join skali. yer arrr.. dia pun kenal mak.. bolehlah sembang2 kan..

sempat gak arr member merasa soup kat teppanyaki nie sambil layan mak aku berborak2 plus makan. abis makan pi econ save beli barang cam biase. x sedar rupanya hari dah malam.. huhuhuhu.. lama giler gak aku kuar dgn mak dari petang sampai malam..

sembang2 ngan mak.. x ingat..dah hampir ke pukul 11 malam.. aku pun beransur2 pulang.. esok da menanti sesi lain plak.. hahhahaahaha..... selamat malam mak.. semoga jumpa lagi.... assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment