Monday, September 13, 2010

Pulang ke kl

Atas permintaan aku xleh citer pasal apa yg berlaku di semabok..hahahahaa.. so citer perjalanan pulang dari kg ke umah jer arr kay...

Aku bertolak kira2 kul 6.30pm aku rase.. time nie simpang ampat dah clear...rasa cam x caya jer.. then biler masuk kat jln..baru perasan naper jln jadik clear. rupanya2 polis da block byk jln n kasik laluan ke tol alor gajah 2 lane.. so seme kenderaan dpt keluar ke tol ngan amannya.. hehehehe..

memula jln mmg lancar sampailah kat area pedas/linggi makin pelan2.. then laju semula bila melintasi seremban, siap berhenti kat hentian seremban tuk makan2 lagik. kat sini mmg penuh ngan org ramai berhenti tuk macam2 tujuan, berehat, makan minum, toilet, solat n etc..

aku hantar dulu mak balik ke umah. perjalanan kurang dari 2 jam ... alhamdullilah selamat sampai ke umah mak dengan selamatnya. kaki x sakit tapi kelindan n pesennger semenya pengsan, aku jer yg driver nie ok lagik.

pas hantar mak aku balik, member ajak pi open house. walaupun agak lewat, tapi gagahkan diri tuk pi coz' nanti kecewa plak member yg masak penat2 kan. meriah giler open house kat umah walaupun jam dah menunjukkan ke angka 10 malam. ada nasi beriani, nasi tomato, nasi putih, kue teow goreng, kambing, daging rendang, sotong sambal, ayam masak rempah etc.. kuih muih raya tu usah dikenang..sedap2 belaka. thanks to host yg sesusah masak.. next year buat lagik yer. insyaAllah kami datang... hehehehe..

sebelum jam menginjak ke angka 12 malam, barulah kitowang seme beransur2 pulang. family tasha mmg baik2 belaka especially ayah tasha, abang2 n kakak n adik tasha yg cun melecun tuh.. hahahahaha.. thanks again for a really entertainment...

No comments:

Post a Comment