Sunday, September 19, 2010

Open house

Hari nie adalah hari terakhir cuti panjang raya. sok da mula keje seperti biase. aku plan nak start pose ganti plus nak pose enam sekali..insyaAllah...

xbyk aku buat hari nie except tengok tv. biler da kul 12 gerak ke rumah adik kat semenyih tuk open house. aku singgah dulu kat area semenyih sentral tuk beli kfc. beli satu barrel coz' akur rase tahun nie malas nak buat makan2.. so tumpang kat umah adik aku jer arrrr.. hahahaahahahaha....

byk gak hidangan yg ader, yg paling best mestilah sate kajang kan. adik aku inform nak beli sate kajang nie dekat 2 jam menunggu. mestilah ramai org tempah sate for open house hari semalam dan hari nie... nasib aku x janji nak beli sate...

aku beli kfc pun kena tunggu dekat 1/2 jam. byk plak org beli kfc hari nie especially beli pack besar cam barrel, bucket or family package. time aku beratur tu ayam da almost abis. tuh ler pasal aku kena tunggu ayam baru plak masak. so dapat makan ayam panas2.. ngan spicy.. cukup2 sedap makan...

selain tu ipar aku prepare kek coklat, laksam, daging masak kicap, ketupat, fruit punch, air2 lagik, n biskut2 kering. 2 kali aku makan laksam.. mmg sedap dia buat.. cantik jer bentuk2 potongan bersama2 kuah santan n sampah sarap yg mencukupi cam bunga kantan, daun kesum, sambal belacan, limau nipis, huhuhuhu..... x puas makan sekali.. mesti nak tambah lagik.. hahahahaha....

time open house nie aku leh jumpa seme adik beradik aku, emak n anak2 buah yg ramai nie. takat nie aku da ada 8 org anak buah.. prepare duit tuk diowang mmg menyeronokkan.. teringat aku zaman kecik2..beratur nak ambik duit raya.. semenya da besar2 belaka.. paling kecik pun da nak masuk 2 tahun. yg paling besar nak ada exam UPSR hari selasa depan... good luck kay.. to hafiz n fiza..

minggu depan kakak aku buat besday tuk anak dia plak plus merangkap open house umah dia. rasanya cam xleh pi coz' aku dah janji nak pi kenduri kahwin budak opis nie. minggu 3hb kakak aku lagik satu buat open house. makan2 lagik.. huhuhuhu.. x larat perut aku menerimanya.. so baiklah aku pose berderet2 nanti.. amin...

mak sempat bekalkan aku ngan kuih ros, kuih popia mini tuk balik umah... tolong bayarkan bil2 umah mak sekali.. hehehee..biasa tu keje2 mudah..

aku kena rehat secukupnya ari nie.. coz' keje menanti aku esok.. meeting meeting meeting.. dah bersusun2.. hahahahaha....

No comments:

Post a Comment