Sunday, July 25, 2010

Black Canyon Coffee











Patutnya malam nie aku pi tengok konsert kat area putrajaya tapi disebabkan parking takder, so pi ler jer lepak kat alamanda. nak tgk wayang pun da xder tiket.. then pusing2 kat dlm alamanda jer. biler perut da lapar, nak pilih tempat makan yg sesuai... mana nak pi nie. sekali biler lalu area food court tu, ternampak ada satu kedai nama Black Canyon Coffee. so masuk jer la redah.

Nama kedai cam kedai western...tapi aku rase tersilap. kedai nie lebih tumpukan pada masakan kedai2 siam. ada gak ler western food kat sini. byk choice yg ader tapi majoriti makanan siam cam tomyam, kerabu, lauk2 kari siam, serba serbi siam ler aku leh ckp. so dont judge the book from da cover only ley.. hahahhahhaa

kali nie aku pilih makan stir fry fusilli seafood with hot basil. mmg pedas walaupun aku ckp xmo pedas. tapi seafood mmg byk termasuk isi ikan, udang, sotong. satu lagik menu kue teow with chicken. sedap gak cuma kue teow nie bentuk lain sket. hahahahaa..


air plak chiangmai paradise n watermelon crush. apa yg paradise.. yogurt campur logan, daun peppermint.. huhuhuhuhu.. tembikai campur ais batu. sampai ada quote " a drink from paradise, available on earth" . mmg heaven minum air nie.. tapi xleh byk.. nanti sakit tekak..sejuk n nyaman gitu..

harga food kat sini boleh tahan juga, ramai gak tengok family datang makan kat sini coz' ada menu family, couple, so senang nak order xyah sesusah pening kepala. aku rase aku ada pi cawangan kedai nie time kat jakarta harituh, cuma xder la air apokat nak order kat sini. hahahahahaha

silalah dtg. dan selamat mencuba...

No comments:

Post a Comment