Monday, July 26, 2010

PocketKapcee

AKu byk pusing2 kepala hari nie. ngan meeting yg asik nak jimat cost, then pasal hal staff aku lagik, hal2 keje, hal kawan2.. cukup2 buat kepala aku sakit sebelum aku mulakan keje hari nie. nasib baik ada member dtg melawat aku.. so ringanlah sket kepala.. sembang2 kosong sambil aku sibuk buat keje... hehehe..bukan dia taupun...

aku x makan byk hari nie, pagi nie jer aku da lambat ke tempat keje, aku lupa aku ada meeting, accident agak teruk, ada sebuah kete myvi dah bertukar jadi kete smart.... huhuhuhu.. depan belakang kemik.. sebijik..nak ketawe pun ader. serpihan cerimin bersepah2 atas jln raya yg sibuk pada pagi2 buta nie. dekat 2 jam baru aku sampai kat tempat meeting tuh...

aku sempat lagik mkn sepinggan meehoon kat kantin ofis nie.. sambil borak2 ngan staff kat sini. projek juta2..tapi hasil.. hampeh dot com dot my. elok lagi pakai system lamer.. aku pun x paham.. apakah motif beli system berjuta2 tapi x reliable langsung.. opppss.. ada plak yg terase..nahas aku nanti.. sorry yer.. pendapat peribadi aku jer...

then meeting aku makan lagi sepinggan mee goreng..mak aihh.. masinnya.. saper yg nak kahwin nie masak gini.. aduiii.. boleh kena darah tinggi aku camnie punya masin.. then aku kena gak makan sampai abis..tak baik membazir.. then cepat2 minum air apatah..bersusu.. lagik buat perut akuu mual sat lagik. then aku gigit kuih seketul.. lega sket.. pergh.. tobat x makan mee goreng nie lagik...

petang balik keje aku singgah beli bubur tuk osmet aku, dia sakit perut teruk2. then singgah kat kapcee. ada promo baru, snack kapcee. ada bebola ayam w fries, nugget w fries n popcorn chicken w fries. aku try ler menu bebola nie. hampeh giler. aku ingatkan daging ayam bulat2.. rupanya sebiji bebola ayam jual kat pasar malam tuh.. bolehlah tahan..x baper sedap pada tekak aku nie.. baik ambik nugget or popcorn chicken tuh.. pack lam kotak jer cantik.. ish....

then aku ambik pack x-meal pocket kapcee. yg nie dpt air segelas, fries, ayam seketul dan pocketayam. sedaplah sikit makan esp pocket nie. coz' menggunakan daging ayam yg rangup, ada salami, jagung, sos mayo, cheese, selera arr sikit makan. air pun sedap gak..kaler hijau.. apatah namanya..aku da luper plak.. ayam jer aku x larat makan.. dah rase terlebih kenyang.. balik nanti aku leh makan lagik.. hahahahaha

so kalu korang rase lapar bolehlah try menu2 yg aku da makan tuh. especially pocket tuh..mmg sedap n mengenyangkan bagi aku lar. kalu korang tekak rimau ke tekak ulau x tau arr kalu lapar lagik .. hahahaha.. so selamat mencuba.. jgn makan terlampau byk.. kolestrol beb... hehehehehe

No comments:

Post a Comment