Saturday, July 17, 2010

Challenger Futsal






Malam tadi aku main futsal bersama kawan2 kat challenger. terletak kat area pj town sek 14 aku rase, mmg mudah nak cari coz' kawasan nie kat tepi jln main road. kalu datang dari federal highway, naik ke junction barat/utara, nampak hilton pj sebelah kiri, then ambik ke kanan cam heading nak pi hospital um. jln terus..sampai junction pertama belok ke kiri, then jln terus sampai lepas traffic light..akan nampak challenger betul2 kat tepi jln nie.. jgn sampai terbabas dah ler.. hahahahaha

selain dari court futsal, ada byk lagi game yg ada kat sini cam badminton court, snooker, kedai sukan, cafe, tempat makan aircond ... agak besar gak tempat nie. so bolehlah kalu nak lepak ramai2 main macam2 game yg ader kat sini.... food pun boleh tahan .. cuma aku lebih ske makan kat luar....

kali nie agak ramai join main futsal. ada 3 laki2 dan 8 pompuan aku rase, x ingat plak nak bilang.. coz ada yg dtg lambat.. so main keluar masuk gitu.. mmg best giler game .. kejap aku naik atas.. kejap turun bawah.. last skali jadik keeper.. huh.. cam nak tercabut jantung aku.. penat.. x cukup nafas.. peluh mengalir cam buka air kat pili.. baju basah usah dikenang...

apapun aku happy main ngan diowang nie.. penuh semangat setiakawan.. gaduh2 lam court tu adatlah.. terbayang wajah2 ceria diowang bila shoot goal, tendang sana sini, tergolek, tapi yg pasti. xder berlaku kecederaan yg serius walaupun ada 3 kerat abg2 nie.. hahahahaha.. abang ke? seme nyer pangkat adik2 bagi aku..

abis main futsal dekat sejam tu.. bergerak gi tempat minum plak. kali nie diowang pilih restoran jamal. dekat sek14 gak. aku xreti nak kasik direction tempat nie.. tapi kedai nie besar.. 24jam.. tapi servis malam tu slow nak mampus.. pastu order pun dpt lambat.. salah pun ader.. double order pun ader..memacam lagik lah....

food kat kedai nie bolehlah tahan sedap. bab da malam, jadik seme order cam ayam tandoori, soup ayam + roti, mee goreng, telur separuh masak, nasi2 kureng.. air plak mmg pelbagai.. biase2 sajer rase except air aku..orange jus.. mmg kaw2 punyer. sedap pun sedap.. bolehlah minum..

thanks to everybody for having fun play futsal. next time kita main lagik. lebih mencabar.. dan lebih ummpphh... hahhahahahaa

No comments:

Post a Comment