Thursday, July 8, 2010

La-manila

Sebelum aku tgk movie twilight tadi, sempat singgah makan dulu. kali nie aku pilih restoran atau lebih sesuai aku sebut cafe la-manila. terletak di tingkat 3 mv, sebelah ngan kedai little taiwan kalu aku x silap.. senang je cari kedai nie.. mesti jumpa punyalah...

menu yg ade kat kedai nie... cam local food nasi2.. ada lauk2.. apatah.. then western food cam spagheti, steak.. etc.. air pun samer.. local ader.. blended2 pun ader gak arr..

aku pilih makan kueh tiao goreng sama air soup sop ataupun durian belanda.. tgk kat gambar cam menarik jer rupa kueh tiao goreng nie.. mmg sah.. biler sampai jer order aku.. sebijik cam lam gambar. hahahhaha.. rasanya not bad.. boleh tahan.. x pedas sgt.. ada udang, kerang, telur, kucai.. penting nie tuk kueh teow goreng.. air pun x mengecewakan... mmg ada durian belanda.. sedap2 makan...

lagik satu dishes.. osmet aku pilih nasi putih n ayam masak cina.. nama ape tah.. aku da lupa.. tapi yg pasti aku ingat ada daun kari.. n rasa cam rempah2 sikit.. lebih kurang cam rendang ayam campur daun kari... bau mmg sedap.. ice lemon tea.. bolehlah...

agak ramai gak org makan time nie.. sambil relaks2 makan.. aku ske tengok org lalu lalang depan kedai nie.. so korang bolehlah dtg cuba makan kat sini kalu rase sesuai ngan selera korang yer.. selamat mencuba.. hahahhahahaha

No comments:

Post a Comment