Wednesday, July 7, 2010

White Coffee Town

Xder yg menarik nak citer ari nie. aku kena attend meeting 2 hari berturut2 hari nie kat KLJ. sekerat ari aku lari balik semula kat ofis aku. pening paler aku ari nie. memacam benda nak kena siapkan tuk esok plak. so aku kerah cukup2 staff aku suh siapkan secepat mungkin semenya ari nie.. hahhahahahaha...

time aku lalu balik tu aku nampak white coffee town. kecik jer kedai nie kat sudut building corner. apatah nama building nie. tapi dekat2 arr ngan kawasan student, jadik ramai customer kedai nie adalah student semata2.. org2 ofis pun ader gak ler sket2..

aku pernah makan kat kedai nie tapi kat tempat lain arr.. menu kat kedai nie berasaskan kopi. memacam jenis kopi ada jual kat sini, tapi ade gak cam tea, coklat, soft drink, float.. etc.. food plak jenis2 roti, mee2 memacam arr lagik ader.. selain mak ayah mesti seme ada jual punyalah.. hahahhahahaha..

so korang boleh try samada set breakfast, set lunch or set dinner. pepetang sure ramai org ske lepak2 kat area sini coz' ada internet access. sambil2 minum coffee tuh boleh surf internet sekali..free.. hehehehehehe..

malam aku rase org akan lepak kat sini kalu ada pasang tv.. nak nak skang nie ada world cup.. gerenti penuh punyalah.. nanti datanglah kedai nie kalu korang ske yer..

No comments:

Post a Comment