Tuesday, July 6, 2010

Pre Eclipse

Apa yg aku nak tulis malam nie.. semalam aku cuti. tapi still pi meeting kat KLJ. then tatau apa nak buat. aku ajak kawan2 pi karaoke kat sogo. mmg xleh pakai karaoke kat sini, setiap lagu, pasti ada iklan yg hampir sama panjang ngan lagu2 kitowang nyanyi. cukup berbara jer ati biler time iklan.. hahahaha

make it worst biler aku order sandwich ayam x sampai2 sudah.. huhu. nasib sorang lagik member order spaghetti aku leh makan sket.. then ada chicken wing.. seketul jer aku makan.. time aku pi nie ada tit-bit n soft drink jer.. huhuhu..lapar giler plak tuh..

balik je petang aku da order pocket kfc..sedap dimakan tapi pedas plak. hmmm.. sambil minum air light coke, aku kena monitor keje aku sampai kul 12 lebih. so ambik kesempatan layan Fb plus tgk astro sekali.. hahahahaha...

hari nie aku da keje semula. byk plak ada appointment, meeting, then troubleshoot lagik. mmg x menang tangan.. sampai aku x sempat pun nak kuar lunch. nak order mcd rase cam dah bosan . then aku tunggu sampai petang nanti baru kuar makan n terus balik umah.. x gak dpt balik awal. ader je keje kena buat.. hahahaha...

dah balik singgah ke mv. makan kat teppanyaki. byk choice yg ader kat teppanyaki nie. tapi aku selalu order benda yg sama.. chicken tempayaki.. which consist of nasi, sayur taugeh campur goreng, then ayam. pastu ada ssmbal cili dan kicap. mmg sedap coz dia dihidang time panas2. kita tunggu jer.. bila sayur masak, dia buh lam pinggan, then ayam masak.. buh lagik lam pinggan.. sedap kan...

pas abis makan naik kat area cinema.. tengok takder org langsung pun ari nie beli tiket wayang. maybe seme org nak tunggu esok.. time tiket wayang murah.. hehehehe.. aku nak beli tiket tuk citer eclipse.. x disangka2 mmg almost full house citer nie. tinggal baper jer tempat duduk lagik tuk hari khamis n jumaat nie.

nasib aku baik ada lagi tiket tuk hari khamis kul 7 lebih. dptlah tgk sesi awal citer nie. harap2 x mengecewakan aku cam citer alice ini wonderland tuh.. aku xder menaruh harapan yg tinggi..cuma sekadar menenamkan osmet aku yg ske tgk citer2 cenggini. harap2 aku dapat balik awal coz' aku ade seminar kat KLJ hari rabu dan khamis nie..

sahih org pun bertimbun2 hari khamis nie tuk citer dracula handsone nie.. tapi yg jadik werewolf pun boleh tahan macho.. badan berketul2.. aauuuwwww.. bestnya tgk nanti.. hahahahaha..

No comments:

Post a Comment