Tuesday, July 13, 2010

Mee Goreng Mamak....

Hari aku bermula ngan agak ngeri. Pagi2 nak pi keje aku da nampak satu accident kat highway. agak ngeri coz' kete tu terbalik masuk lam parit kat highway. byk kete n motor berhenti kat tepi jln. maybe nak tolong ke apatah x sure plak aku. nasib baik accident tu baru jer berlaku.. else sure aku lambat pi keje hari nie.. huhuhuhu...

Breakfast aku makan adalah roti bakar n air suam. aku ada bawa bekal tembikai gak. sambil buat keje sambil makan tembikai.. sedapnya hidup aku.. kalu gini selalu.. xyah sesusah nak kuar makan.. hehehehe..

Lunch plak ada member aku dtg. then kitowang heading ke tupai2 tuk makan. kali nie aku x makan nasi campur.. tapi order food. aku pilih mee goreng style mamak. Aku rase rencah lagi byk dari mee. ada udang, telur, ayam, sayur kailan rebus, telur goreng dadar potong halus menarik perhatian. aku luper nak ambik gambar tadi. hahahaha...

member aku order nasi goreng ikan masin. mmg menarik coz' ada ayam, udang, ikan masin ketul2 kecik. pun ada sayur n telur goreng dadar yg dipotong halus2.. sedap rasenya.. next time aku order yg camgini plak. nie pun aku lupa nak ambik gambar. hahahahaa.. bab lapar so kitowang makan sampai abis seme food nie.

petang aku singgah pasar malam. beli nasi kerabu , keropok lekor, air kelapa.. nasi kerabu nie nama dia nasi kerabu wan atiq. mmg sedap.. seme complete.. nasi warna biru2 kelabu.. then ada byk lauk boleh pilih. ambik ayam bakar.. pergh..sedap.. then solok lada, telur asin, budu, cili sambal, ada sayur2 byk, sambal kelapa.. x rugi beli lah.. hehehehehe....

so carilah kat mana2 ada tulis nasi kerabu wan atiq.. cubalah makan.. mmg fully recommended. arrkkkk.. errrkkk.. kenyang giler.. nak tgk citer finale. leverage.. byeeeeee....

No comments:

Post a Comment