Friday, July 2, 2010

Knight n Day

Hari yg agak sibuk bagi aku hari nie. Dari pagi aku sibuk prepare monthly report.. tapi x gak siap lagik coz' aku kena menunggu org lain to complete my report. takper arr.. baru 2hb.. ayat2 menyejuk ati sendiri. hahahaha.. pagi ada org buat UAT kat ofis aku.. means..dptlah aku makan free hehehehehe...

petang plak aku pi kursus ketrampilan diri. amat bermakna bagi aku. speaker nie mmg kelakat maut time menyampaikan ceramah.. maybe nak elakkan org mengantuk.. then panas xder aircond kat building nie lagik.. nasib ada cooler.. aku plak duduk bebetul belakang cooler nie.. sejuk ler sket.. hahahaha.. byk ilmu2 berguna aku pelajari hari nie. harap2 aku ada chance nak apply apa yg telah diberitahu...

malam sket.. aku pi tgk movie plak.. citer Knight and day lakonan Tom Cruise dan Dian Cameron..ntah betul x aku eja... hahahahaha... lakonan mantap hero faveret aku mmg x mengecewakan.. aksi2 yg ditunjukkan nampak real giler.. aku masuk movie terlewat sket jer. bab kursus yg aku pi tu abis lambat..

citer aksi2 lasak tom cruise mmg menarik.. xperlu byk adegan2 seks or yg menyeksa mata nak tengok.. hehehe... nasib osmet aku da tolong belikan tiket wayang n mcd burger.. thanks osmet.. else..sure aku kebulur nanti lam cinema.. xleh concentrate plak tgk movie nie kan...

movie nie aku leh rekomen pi tgk...tapi aku rase cam nak hujung2 dah movie nie.. kali nie aku pi tgk lambat plak.. coz' ada byk sgt agenda or aktiviti aku nak buat. belilah DVD or CVD original. mmg x rugi tgk citer nie.. highly recommended.. ehehhehee..

aku nak kena stop dulu.. aku nak tgk bola.. brazil lawan belanda hari nie.. dedua sama kuat.. so tungguuuuuuuu..

lagi satu aku nak tido awal.. esok ada trip berjalan2.. hehehehe... selamat berjalan2..

No comments:

Post a Comment