Thursday, July 8, 2010

Twilight-eclipse

Sebagaimana yg di war war kan sebelum nie, akhirnya citer twilight yg ke tiga akhirnya ditayangkan di cinema mesia. mmg full house cinema yg aku tgk hari nie. maklumlah first day. semalam nyer midnight aku dengar pun full house gak. sampai ke bawah sekali seat pun org ambik gak... semata2 nak tgk citer nie...

aku ingatkan citer nie sambungan yg lepas.. tapi rupa2nya bukan.. kali nie tunjuk bella da almost nak abis sekolah menengah..n kahwin ngan edward? hehehehe... cam biase jacob mesti ada jadik penghalang cinta bella-edward nie kan....

ada gak adegan tunjuk vampire muda lawan family cullen. werewolf plak yg terdiri dari family jacob tolong family cullen protect bella. fighting ne nampak cam x baper best n real.. bagi aku lah.. mudah sgt family cullen n werewolf nie menang...

cuma time edward lawan ngan victoria n bf dia tu baru nampak real sket. tapi cam biase jacob yg jadik werewolf mesti tolong punyalah... time nie nampak arr edward to agak keras sket.. x lembik sgt..

ader satu part.. tunjuk jacob peluk bella.. n edward terpaksa relakan sebab terpaksa... hehehehhe.. manalah ada org nak kasik awek dia dipeluk oleh org lain.. part nie.. aku kurang gemar sket.. ntah aper aper nak dibuktikan disini...

byk lagik adegan2 kissing yg bagi aku membuatkan citer nie lagik slow. huh..bosan tahap maut tuh aku rase.. nasib aku x terlelap jer .. flash back citer camner some of the vampire nie dari manusia kepada vampire agak menarik. n rupa2 vampire semenya handsome dan cantik2 belaka especially alice..cute semacam... bf dia lagilah cute... hahahahaha....

keseluruhan citer nie bago aku ok lah.. coz' maybe aku x minat sgt citer romantik2 maut nie.. x sesuai bawak bebudak tgk.. sebab byk adegan kissing n co' hahahhahaha...

korang nak tau citer sepenuhnya.. baik korang dtg tengok sendiri yer. selamat menonton..

No comments:

Post a Comment