Thursday, July 22, 2010

Predator n Despicable Me

Aku tengok 2 citer hari nie. Plan nak tgk citer inception tapi full house. so memula tengok citer predator. nie jer yg x baper ramai org.. beli jer tiket.. then masuk lam cinema...

permulaan citer nie agak perlahan.. so aku sempat tertido lam baper minit ntah... bosan giler tgk.. org jatuh dari langit dgn parachut, then berkumpul sorang...sorang... sampailah ada baper kerat org..semenya bersenjata dan nampak agak ganas. x nampak pun predator nyer.. tuh yg buat aku terlelap sat...

biler adegan2 makin rancak..barulah mata aku terbuka nak tgk.. or maybe aku terlebih makan tadi.. hahahahahaha.. ada 2 jenis predator lam citer nie.. satu yg baik sket kut..satu lagik yg jahat. diowang siap bergaduh..n tambat kat pokok predator yg cam baik sket nie.. hahahahahaa.. kelakar pun ader tgk time nie..

citer nie sebenarnya cam citer lost. diowang2 yg 'terpilih' di buang ke satu pulau.. n kena lawan ngan predator for their survival. bolehlah citer nie.. biler da masuk aksi2 lawan tu..mmg menarik.. walaupun aku rase jln citer keseluruhan adalah x baper best.

cam biase last skali mestilah org baik menangkan.. tapi citer nie cam x abis jer.. ada sambungan lagi kut.. coz' ending tunjuk ada ramai lagi org yg dicampak ke pulau nie.. dan mesti punya predator baru pun sampai sini..

citer nie klasifikasi 18sx kut or 18pl. so kanak2 mmg x sesuai langsung tgk citer nie.. hahahahaha... selamat menonton...

No comments:

Post a Comment