Friday, July 30, 2010

Pizza Bebola Daging....

Aku kena singgah umah mak lepas balik keje. So on da way tu, aku singgah kat jusco bandar selatan. Hmm.. apa nak buat kat sini.. aku kat jusco nie. beli barang sket.. tuk masak2 esok.. then beli gula tuk mak.. hehehe. perut aku lapar.. then singgah makan kat pizza hut sini..

apa menu terkini pizza.. hmm.. pizza with bebola daging. thin crust pizza with 4 type of topping yg kita boleh pilih. byk gak bebola nie. 12 biji bebola..samada daging ataupun ayam. topping aku pilih super sepreme. selain tu ada haiwaian chicken, supreme, n cheeze kut kalu x silap.

aku ambik yg set makan tuk 2 org. so dpt ler pizza saiz sederhana, garlic stick 4 ketul, 2 mangkuk sup, air revive 2 gelas. this time xmo order side dishes..coz' mesti nanti pizza x abis or lain2 ader yg x habis. biler camnie.. barulah seme food nie habis dimakan..

pizza bebola daging nie agak sedap, maybe sebab roti nipis, ada nenas sket, daging nipis kering, so mmg kena lah. aku leh makan gitu jer tanpa cicah ngan sos ataupun soup. semenya licin.. kenyang pun boleh tahan coz' makan sorang 6 bebola daging. bebola daging nie pun sedap...

tapi yg x bestnya..menunggu pizza nie punyalah lamer.. aku da makan soup ngan garlic stick tu sampai abis. air pun da tinggal separuh.. pizza lum gak sampai2 lagik. apalah lambat sgt nie. selalunya makan kat pizza nie..cepat jer sampai seme hidangan yg dipesan. kali nie lambat plak. aku tatau apa yg berlaku kat kitchen tu..samada x cukup org.. or buat pizza bebola daging nie ambik mase yg lamer sgt..

keseluruhan bagi aku sedaplah makan pizza baru nie. harga pun x mahal sgt.. time da hujung bulan nie...seme org da dpt gaji. bolehlah gi makan... promo yg tepat ... hahahaaha..

selamat mencuba..

No comments:

Post a Comment