Sunday, July 11, 2010

minggu yg pack

Aku nyer weekend almost packed giler. ngan aku keje buat recovery job dari pagi sampai malam.. malam turun ke pagi.. cukup2 buat aku mengantuk.. seharian sabtu siang aku habiskan dengan tido.. tido.. tido.. petang baru lega terjaga.. segar mata n badan pun ok...

hari sabtu aku janji ngan member2 nak pi makan kat thai base, tapi last minute cancel plak.. coz' sotong butter takder plak. terkejut gak aku camner menu yg famous nie boleh xder.. management kedai ckp sotong xder, mahal.. bukannyer makan free pun..aku pun x paham... abislah kedai nie nanti.. hahahhahaaha

so aku singgah rumah member kat keramat dulu.. dah ler hari hujan.. then first time aku pi rumah diowang nie.. nasib x sesat teruk2.. biler jumper jer.. tgk ada member2 lain tengah karoks.. pergh.. giler lawa umah member nie. maybe org bujang nyer design.. perempuan plak tu.. mmg nampak kemaslah rumah nie.. segar jer mata memandang..

lepas maghrib baru kitowang pi makan. kedai yg diowang pilih ada disekitar area keramat. betul2 belakang sekolah rendah keramat aku rase. bab malam... then hujan plak tuh.. so aku x sure sgt lokasi exact kedai nie..

kedai makan nie thai base gak .. plus ada menu bubur, rojak, pulut durian, otak2. etc.. byk gak arr menu kat kedai nie. aku ambik ikan sikap 3 rase, sotong sambal, ikan kembung sambal, poktek, kerabu mangga, sup ekor, kailan ikan masin. nasi putih.. then air mangga yg paling best aku rase.. hehehehehehe...

utk 5 org makan..kena dekat rm100 kira bolelah tuh makan.. kenyang giler makan.. then pi steven main pool plak. dlm duk main pool, cam biase mesti terserempak ngan member2 lamer.. ada sorang tu aku x kenal pun namer.. tapi dia ingat nama aku.. ish..camner nie.. pehal aku pelupa menjadi2.. hahahahhaha...

daripada pool.. beralih pi karaoke kat ampang park. walaupun da dekat kul 1, tapi masih lagi ramai org beratur nak masuk room, kitowan ambik medium room, adalah kena sampai rm100 ++ aku rase coz' bukan aku yg bayar.. hahahhaha.. much much better than redbox kat sogo. lagu2 seme menarik, tiada iklan antara lagu.. then air/titbit boleh beli sendiri dari kaunter luar.. lagi bagus aku rase...

abis sesi karaoke, lepak plak umah member aku tadi. dekat2 subuh baru tido.. tapi aku bangun agak awal gak ari ahad.. sakit kepala tido lewat.. pi beli breakfast nasi lemak.. then baru cam rase mengantuk semula..

lunch time member masak2..kembung masak gulai cili api, sambal udang, ayam goreng rempah n timun potong. rase sedap sangat makan..especially masak gulai lemak cili api tu..santan x pecah..then ada taruk tomato..so ada rase masam2 sket.. ayam goreng pun sedap.... byk rempah ratus yg diletak.. marvelous... bertuah saper yg dpt member aku nie.. hahahhaha

dalam perjalanan balik ke umah tadi, ada satu accident yg teruk berlaku di highway kl-seremban. aku rase mmg teruk coz' jammed dari bandar kajang.. both way jammed teruk2.. biler passing thru, tengok ada kete remuk teruk, ramp pun sampai pecah, ada trak bomba, ambulans, polis.. pergh.. mmg scary aku tengok.. so jammed seberang jln tu..sampailah ke area umah aku..

esok mesti kuar lam paper nie pasal accident nie.. aku tgk lepas jer tempat kemalangan tu.. jln mmg clear.. huhuhuhu.. org mesia.. mmg ske tgk accident, aku pun x pasti naper.. bukan boleh tolong pun.. buat jammed jalan jer diowang nie.. hmm.. cukup arr aku menulis tuk weekend nie. tgk apa yg menarik akan diperkatakan bermula dari esok plak.. bye... selamat beramal..

No comments:

Post a Comment