Tuesday, June 29, 2010

espresSoup













Akhirnya aku berjaya menjumpai kedai makan yg agak berbeza hari nie. Sebelum tu osmet aku ajak pi mv..nak carik baju tuk seminar dia esok. lepas kitowang berjalan2 area isetan, gardens.. dia perasan satu iklan utk kedai nie. agak menarik coz' iklan nie terlekat kat tiang2.. kalu saper jenis pandang kiri kanan akan perasan iklan2 kat dinding2 tebal nie. thanks to osmet aku.. hehehehe....

since iklan nie kasiktau kat mana kedai nie..senanglah nak carik..terletak betul2 kat belakang oyster king nyer kedai. area2 yg berdekatan situ adalah kedai jual makanan organik, then satu restoran cina yg famous ngan dimsum x halalnyer..then dikelilingi oleh kedai2 makan lain gak..

Seperti yg korang tgk lam gambar2 yg aku ambik nie.. so xyah ler aku terangkan detail sgt kut pasal kedai nie.. cuma aku order clam chowder soup yg terletak lam roti. mmg marvelous soup nie.. kalu xmo buh roti pun.. boleh buh lam mangkuk biase.. ada 5 jenis soup, 5 jenis pasta, air2.. yg ada jual kat sini. maybe next time aku leh try plak pasta yg diowang jual.

utk org yg suke makan soup with bread.. bolehlah dtg mencubanya. kat sini self servis.. so senang..order bayar n ambik food. xder tunggu lama2 sgt.. servis pun cepat giler.. maybe coz' time nie kedai baru..so org x baper ramai lagik. tunggulah biler da ramai yg cuba..mesti penuh cam kedai oyster sebelah tuh..hehhehehe..

kepada yg nak memcuba..selamat mencuba.. suuuurrrppppppppp.....

No comments:

Post a Comment