Wednesday, June 16, 2010

Restoran Rimbun Klasik

Dah lamer aku x promo pasal kedai makan. Hari nie baru aku ader peluang pi makan kat kedai lain. Restoran nie terletak kat tepi jalan lepas exit highway kajang. rasanya sebelah dari shell tu da nampak besar2 terpampang nama kedai nie.

Aku baru nak melangkah masuk ke restoran nie... hp aku da mula berbunyi... sahih masalah negara nie.. huhuhu... agak dah.. terus selera aku x jadik nak makan... ramai giler org call aku pastu.. ngan sms lagik nak jawab... adey.. tapi x mematahkan semangat aku nak order kat restoran nie..

restoran nie menyediakan masakan ala-thai.. so menu dia mesti korang boleh agak punya.. aku order ikan siakap 3 rase.. nak kecik punya.. then tomyam seafood.. kailan ikan masin.. air laici panas n tembikai laici..

x habis sempat on call.. seme food da sampai... so sambil aku berckp kat hp.. sambil sebelah lagi tangan aku menyuap makanan.. mmg dasat kalu org tgk punyalah.. kalah businessman ... tapi aku cuma kuli2 kecik jer.. hahahahaha...

overall food kat sini boleh tahan.. cuma aku x sangka biler ckp nak ikan siakap saiz kecik.. betul2 dpt yg kecik punya.. hahahahahahaha..... harga pun boleh tahan gak... so korang bolehlah mencuba makan2 kat sini kalu da lalu area2 sini.. nanti aku cuba cari kedai makan yg berlainan terus dari biasa..

sampai ke temu lagik... byeeeee

No comments:

Post a Comment