Saturday, June 19, 2010

nailis

member aku dari sarawak turun lagi ke kl. untuk ke sekian kalinya.. member aku yg lain ask to meet up. aku mmg dah lame x jumpa diowang nie.. so aku pun setuju walaupun aku x baper sihat lagik. takut gak diowang seme kena virus sakit aku nie...

aku set appointment kat restoran nailis, ampang. restoran nie agak glamer kat area ampang nie. ada set western, local, thai based n air pun ader macam2 jenis. berkaler2 n mmg nampak menarik food kat sini.

aku order nasi goreng special nailis which contain telur mata kerbau, kepak ayam, sayur2 , nasi goreng, udang, sambal sket.. air kelapa.. ada satu member aku order nasi goreng sardin.. nampak menarik n sedap jer. lain tu order cucur bilis.

kedai nie ada 2 tingkat. pastu ada jenis meja jepun so korang boleh pilih duk atas or bawah.. pastu nak bersila or duk atas kerusi. ada berjenis2 kerusi ada leh pilih. kalau duk kat tingkat atas tuh.. siapa ada cam lift bawa food dari bawah ke atas. so takder staff kat sini penat nak turun naik ambik food/drinks.

overall food kat sini sedap2 belaka. korang leh try kalu korang berada dekat2 area ampang nie.. kedai nie kat belakang ampang point. betul2 kat corner lot hujung sekali.. so senang nak carik kedai makan nie..

sila2 ler mencuba sendiri yer..

No comments:

Post a Comment